Čileanka Yohanna Agurto vjerovala je da je smislila savršen marketing za svoj med, kojemu je nadjenula naziv po jednoj od najvećih holivudskih zvijezda - Melu Gibsona, poigravši se njegovim imenom, sve dok je nisu pozvali glumčevi odvjetnici.
Naime, njezin proizvod nosi ime 'Miel Gibson' ('miel' je španjolska riječ za med), a na tegli je fotografija slavnog glumca iz uloge u filmu 'Hrabro srce', piše BBC.
"Sve je išlo po planu dok nije stigla prijetnja Melovih odvjetnika", otkrila je Čileanka na Twitteru.
Gibsonovi odvjetnici obavijestili su je o povlačenju proizvoda s tržišta zbog neovlaštene upotrebe glumčeva imena i lika.
U pismu koje su joj uputili zaprijetili su joj i da će, ne povuče li odmah svoj proizvod s tržišta biti prisiljeni problem rješavati sudskim putem. Agurto je med "Miel Gibson" počela prodavati nakon što je zbog pandemije koronavirusa ostala bez posla.
"Za korištenje i umnožavanje fotografije s likom Mela Gibsona iz filma 'Hrabro srce' morate dobiti upotrebnu dozvolu. Fotografija je u vlasništvu studija koji je film objavio", pojasnio je odvjetnik Leigh Brecheen, dodavši da za ovakvu vrstu marketinga mora posjedovati posebno odobrenje.
"Ni na koji način ne želimo bilo koga sprečavati u nastojanju da pokrene posao i ostvari prihod od njega, no treba znati da postoje propisani načini poslovanja, kontakata i odobrenja koja prethodno morate zadovoljiti", pojasnio je Brecheen.
No čini se da novopečena poduzetnica nije spremna tako lako odustati od svojega novog posla te je njezina tvrtka putem Twittera pozvala Gibsona da joj dopusti korištenje njegove slike uz poruku - "Naš med je samo za hrabra srca".
Istodobno je zahvalila svim korisnicima Twittera koji su joj pružli potporu. "Moje je srce hrabro, no sada još više jer znam da smo moćan roj", poručila im je.