Potpisivanje Ugovora o izgradnji dionice Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2, Tunel Ivan bit će upriličeno danas u sjedištu JP Autoceste FBiH u Mostaru.
Ugovor će potpisati direktor JP Autoceste FBiH Adnan Terzić i u ime izvođača radova direktor Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) Hamed Ramić te ministar prometa i veza FBiH Denis Lasić u svojstvu svjedoka JP Autoceste FBiH, a u svojstvu svjedoka Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo Munir Ramić.
Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tunel Ivan je 57.628.570 eura bez PDV-a, a bit će financiran sredstvima osiguranima kod Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,4 milijuna eura.
Tunel Ivan dio je autoceste na dionici Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 2. Ovaj tunel je dvocijevni s po dvije trake i proći će kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.
Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1721 m, dok je lijeva tunelska cijev duga 1761 m, a bit će smještena ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17, priopćeno je iz JP Autoceste FBiH.
Tunel je projektiran da se izvodi po Novoj Austrijskoj Tunelskoj Metodi (NATM). Po izlasku iz tunela trasa autoceste se privremenom prometnicom spaja s magistralnom cestom M-17, koja označava kraj ove dionice. Predviđeni rok izgradnje je 30 mjeseci.
Treba ga nazvati « Tunel Kulina bana », a Prenj, « Tunel Kralja Tvrtka ».