Iako je novi hrvatski ministar pomorstva, prometa i veza Oleg Butković najavio kako će Hrvatska ove godine nastaviti izgradnju Pelješkog mosta, te razgovore s dužnosnicima BiH o toj temi kako se ne bi napravilo nešto što eventualno ne bi bilo u intersu naše zemlje, do razgovora čelnih ljudi dvaju ministarstava još nije došlo.
– Još nismo imali kontakata s hrvatskom stranom. Doduše, Hrvatska sada ima novu vladu i novog resornog ministra, tako da očekujem da ćemo uskoro organizirati sastanak, kako bi vidjeli kakva je politika nove hrvatske vlade i po pitanju zahtijeva BiH oko izgradnje Pelješkog mosta, izjavio je za Hrvatski Medijski Servis zamjenik ministra prometa i veza BiH Saša Dalipagić, koji do imenovanja novog ministra praktično rukovodi ministarstvom.
U međuvremenu se nije izmjenio stav BiH oko uvjeta koje bi Hrvatska trebala ispuniti kako izgradnjom Pelješkog mosta.
A uvjeti su, podsjeća Dalipagić, bili da visina mosta bude između 50 i 60 metara, a raspon između nosivih stupova oko 150 metara, kako bi ispod mosta mogli proći i najveći provdovi. Drugi uvjet bio je neometan izlaz iz neumskog akvatorija do otvorenog mora i obrnuto, odnosno međunarodnih voda, prenosi hms.ba
Hrvatska planira nastaviti gradnju Pelješkog mosta, u sklopu kojeg su i pristupne cete, krajem ove godine, a vrijednost cijele investicije je oko 380 milijuna eura. No prije gradnje, ovaj infrastrukturni projekt, kojim se povezuje Dubrovnik i jug Hrvatske s ostatkom zemlje, prvo treba prijaviti Europskoj komisiji i raspisati natječaj. U Vladi Hrvatske se nadaju kako će 85 posto novca za izgradnju Pelješkog mosta osigurati iz EU fondova.
Njihovi uvjeti su cisto podj eb avanje obzirom da zbog dubine gaza u Neum ne moze uploviti nista vece od Kerumove jahte