IMA LI KRAJA?

Jeste li primijetili još jedan trik kojim trgovci varaju kupce? Inflacija je dodatno dala maha

Jeste li primijetili još jedan trik kojim trgovci varaju kupce? Inflacija je dodatno dala maha
15.08.2022.
u 09:47
Samo rijetki kupci uočili su nešto što je prisutno u trgovinama diljem svijeta, a odnosi se na smanjenje veličine pakiranja. Pojava je nazvana "shrinkflation"
Pogledaj originalni članak

U sjeni inflacije diljem trgovina u čitavom svijetu zabilježen je tzv. shrinkflation - smanjenje pakiranja, odnosno sadržaja, bez dodatnog snižavanja cijene. 

Tako primjerice u SAD-u mala kutija Kleenex sad ima 60 maramica, a prije nekoliko mjeseci u istom pakiranju bilo ih je 65.

Pakiranje Chobani Flips jogurta smanjilo se sa 150 mililitara na 130 ml. U Velikoj Britaniji, Nestle je smanjio svoju kavu Nescafe Azera Americano sa 100 grama na 90 grama.

U Indiji, komad Vim sapuna za suđe se sa 155 grama smanjio na 135 grama, piše Nova.rs.

Stručnjaci ističu kako smanjivanje količine proizvoda nije ništa novo. Ta se pojava širi u vremenima visoke inflacije jer se kompanije bore s rastućim troškovima za sastojke, pakiranje, rad i transport.

Globalna inflacija potrošačkih cijena u svibnju je narasla za sedam posto, a taj će se tempo vjerojatno nastaviti do rujna, navodi S&P Global.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.