Amel Bećirević iz Sanskoga Mosta ponosni je vlasnik staroga vatrogasnog kombija proizvedenoga sada već daleke 1979. godine, a svoga je ljubimca izvorno ukrasio motivima iz Alana Forda, omiljenoga mu stripa, piše Večernji list BiH.
Svi oduševljeni
Bećirević kaže kako ga je rekonstruirao prije pet godina, od kada se naprosto ne može rastati od njega, pa ga je iz rodnoga grada povezao u Republiku Sloveniju gdje se u međuvremenu zaposlio. Inače, on je utemeljitelj Oldtimer kluba u gradu na Sani, a u "deželi" se udružio s tamošnjim vlasnicima i ljubiteljima oldtimera te sudjeluje na brojnim izložbama i druženjima.
- Svuda sam dobro došao i svi su oduševljeni mojim mališanom, a ljudima se posebno sviđaju motivi iz Alan Forda. Nekako, to je strip koji je obilježio naše odrastanje u bivšoj državi.
Tko se od nas nije smijao avanturama skupine TNT i ovim smiješnim antiherojima? Tako sam i ja poželio da ga na ovakav način promičem - kaže Bećirević.
Objašnjava kako se radi o vozilu proizvedenom u nekadašnjem IMV-u, kako se nekada kraticom običavala nazivati Industrija motornih vozila iz slovenskoga Novoga Mesta. Kaže kako je vozilo bilo u havariranom stanju te da ga je kupio u Sloveniji, potom uvezao u Bosnu i Hercegovinu i potpuno restaurirao.
- Ovo je bio vatrogasni kombi i zanimljivo je kako se prije nekoliko desetljeća u bivšoj državi proizvodio za potrebe komunalnih službi. Želja mi je bila nabaviti ga i restaurirati po svome ukusu - objašnjava Bećirević.
Ističe kako je uložio puno vremena, energije i sredstava kako bi kombi vozilo uredio. Ugradio je u njega mini kuhinju i garderober, stolić na rasklapanje, glazbeni uređaj s dvama zvučnicima te pretvorio ovoga simpatičnog "mališana" u putujuću kućicu kojom najčešće prometuje na relaciji Slovenija - Bosna i Hercegovina.
Zanimljivo je kako je spomenuto kombi vozilo u nekadašnjoj jugoslavenskoj automobilskoj industriji bilo odgovor na čuvene Volkswagenove transportere koji su slavu stekli za vrijeme hipi pokreta, kad su bili omiljeno prijevozno sredstvo glazbenika.
Više od 60.000 primjeraka
IMV je ovo vozilo proizvodio po licenciji njemačke tvrtke DKW za tržište, ali i namjenski za potrebe servisnih službi te putničkoga prijevoza.
Proizvodnja ovih vozila ugašena je na nekadašnji Dan mladosti, 25. svibnja 1988. godine, nakon proizvedenih nešto više od 60.000 primjeraka.
Bravo, dobar posao. čuvaj ga dobro :)