U prošloj, 2022. godini Ljubuški je posjetilo 5910 gostiju, koji su ostvarili 10.547 noćenja. To su prvi službeno evidentirani i dosad jedini relevantni podaci o broju dolazaka i noćenja na području Grada Ljubuškog, koji je prikupila i javno priopćila Turistička zajednica Grada Ljubuškog.
Većina su bili domaći gosti iz BiH, kojih je zabilježeno 2075, potom po brojnosti slijede gosti iz Hrvatske - 1829, zatim iz Turske - 588, Srbije - 252, Njemačke - 236, Slovenije - 162, Italije - 90, Austrije - 67, Poljske - 55, s Cipra - 48, iz Crne Gore - 47, Nizozemske - 43, Francuske - 42... Ukupno je 60 država, praktički iz cijeloga svijeta, iz kojih su turisti lani posjetili Ljubuški: Kanada (12 gostiju), SAD (20), Argentina (5), Brazil (2), Kuba (1), Izrael (10), Oman (4), Egipat (1), Malezija (11), Južna Koreja (23), Kina (2), Japan (1), Australija (6), Rusija (5), Ukrajina (5)... Kad je riječ o broju noćenja, strani gosti su ih ostvarili za četvrtinu više od domaćih, gostiju muškaraca bilo je dvostruko više nego žena. Gledajući po državama, najviše ostvarenih noćenja bilo je domaćih gostiju iz BiH, potom iz Hrvatske, Turske, Njemačke, Srbije, Slovenije, Italije, Austrije, Nizozemske...
Ovo je, godinama unatrag, prvi put da se vodila službena evidencija turističkog prometa na području Ljubuškog i ZHŽ-a, napominju iz TZ-a Ljubuškog. S pripremama su počeli 2021. godine putem prezentacija, objava u medijima i razgovora s iznajmljivačima. Uspjeli su objediniti registrirane iznajmljivače na internetskoj aplikaciji prijava.ba i nakon probnog razdoblja 1. siječnja 2022. godine krenuli sa službenim vođenjem evidencije. To je postignuće za svaku pohvalu, ali posao nije još posve završen.
- Turistička zajednica Grada Ljubuškog je na dan 31. prosinca 2022. godine u svojoj elektroničkoj aplikaciji prijava.ba imala 18 turističkih subjekata koji nude usluge smještaja u turizmu. Svi uneseni subjekti imaju odluke mjerodavnih službi za obavljanje spomenute djelatnosti. Svjesni smo da ima još mnogo objekata koji rade bez svih potrebnih dozvola i da nisu u sustavu elektroničke prijave i odjave gostiju te smo uputili više poziva iznajmljivačima koji se reklamiraju na raznim platformama - stoji, među ostalim, u izvješću o radu Turističke zajednice Grada Ljubuškog za 2022. godinu, koje je podneseno i razmatrano na sjednici Gradskog vijeća Ljubuškog u prošli petak (12. svibnja).
No, tijekom prošle godine ljubuška Turistička zajednica imala je niz drugih aktivnosti, koje su iznimno važne za razvoj turizma, njegovu vidljivost i privlačenje gostiju. Na prvom mjestu su marketing i promidžbene aktivnosti, kojima se promiče i popularizira ukupna turistička sastavnica Ljubuškog. U tu svrhu izrađena je mrežna stranica www.visitljubuski.com i profili na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube. Turistička je zajednica kroz svoju marketinšku kampanju s JP Parkovi sudjelovala i pomogla kod drugog po redu Ljubuškog Outdoor Festivala, gdje se kroz natjecateljske rute povezuje i revitalizira razasuta kulturno-povijesna i prirodna baština Ljubuškog.
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.