Unatoč negativnoj stigmi koja okružuje ovakve kupce, stručnjaci kažu da česti povrat proizvoda može pomoći da kupac bolje razumije brend, tako da u budućnosti može kupovati online s više sigurnosti.
Za BBC radio 4 Best je rekao da su ti tzv. "serijski vraćatelji" odjeće najprofitabilnija skupina, jer s vremenom će naučiti kako im koji brend stoji, koji broj im treba i slično, pa tako i više od njih naručivati.
Procjenjuje se, prenosi Daily Mail, da će 50 milijuna komada kupljenih biti vraćeno u sljedećoj godini. Industrija koja je najviše zahvaćena ovim je definitivno modna, gdje se više od 25 posto kupljene robe - vraća.
PROVJERITE ZAŠTO
Oni koji često kupuju i vraćaju odjeću iz online shopova, zapravo su idealni kupci!
Graham Best, direktor tvrtke ReBOUND, koja vodi povrate za velike online shopove poput ASOS-a, objasnio je da ljudi koji konstantno kupuju i vraćaju, zapravo dugoročno mogu biti korisni kupci