U ljetnim uvjetima ova vrsta gume nije dovoljno dobra kao prosječne ljetne gume, a zimi je situacija ista u odnosu na prosječne zimske gume. No, popularnost cjelogodišnjih guma raste iz godine u godinu.
S njima je uvijek potrebno voziti opreznije, barem u onim najtežim, zimskim vremenskim uvjetima. S druge strane, socioekonomska situacija je takva da je vozačima teško zamjeriti. Gume su višestruko poskupjele i vozačima je teško izdvojiti novac za dva kompleta guma te se mnogi odlučuju na kupnju cjelogodišnjih guma, piše HAK revija.
Dodaju kako mnogi kalkuliraju i sa sve blažim zimama. Navode kako je prema Europskoj udruzi proizvođača guma (ETRMA), ukupna prodaja cjelogodišnjih guma porasla za 35% u 2021. u usporedbi s prethodnom godinom.
Broj njemačkih vozača koji biraju gume za sva godišnja doba raste već godinama: 2014. godine 15 posto vozača izjavilo je da imaju gume za sva godišnja doba. Do 2018. brojka je već bila 25 posto.
U svojoj analizi poslovanja u 2021., BRV (Njemačko trgovačko udruženje guma) pokazuje da brojke za cjelogodišnje gume rastu. Kod proizvoda za osobna vozila i 4×4, udio cjelogodišnjih guma u 2021. porastao je za oko 2,5 posto na približno 27 posto.
HAK revija upozorava vozače da imaju na umu da nikada ne smiju kombinirati ljetne gume, zimske gume i/ili gume za sva godišnja doba na istom automobilu.
Jer bilo da je vruće ili hladno: jedna od guma pruža mnogo slabije prianjanje od druge. To može ozbiljno utjecati na stabilnost automobila u zavojima i tijekom kočenja.