Zračna luka Mostar je luka koju mnogi piloti izbjegavaju i novi direktor Marko Đuzel smatra kako je to glavni problem što Mostar nema više linija.
Naime, Mostar se nalazi između brda i slijetanje i polijetanje je dosta komplicirano, teško i izazovno. Stoga je Zračna luka prionula na ozbiljan posao modernizacije procedura za slijetanje i polijetanje.
Agencija za pružanje usluga u zračnoj plovidbi je napravila nove procedure za polijetanje i slijetanje iz Mostara koje su bitno suvremenije, urađen je ozbiljan navigacijski napredak i Đuzel kaže kako će sve što u ovom trenu postoji po pitanju procedura i navigacije biti završeno u ovoj godini, prenosi Indikator.
U postupku je sudjelovala i BHANSA. Stoga je sada polijetanje moguće i u smjeru grada, što do sada nije bilo moguće, a dovršavaju se i procedure slijetanja iz smjera grada.
Cijeli posao će biti zaovršen u idućih dva mjeseca. Piloti više neće morati prolaziti dodatne treninge u simulatorima za slijetanje u Mostar, piše u analizi specijaliziranog portala ZAMA aero.
Mostar želi biti alternativna zračna luka Sarajevu, posebno zimi kada Sarajevo ima ogromnih problema sa zatvorenošću zbog vremenskih uvjeta.
Mostar nikada nije zatvoren, nema snijega i ima preko 300 sunčanih dana godišnje.
Mostar je također bliže Sarajevu nego Tuzla ili Banja Luka.