Za brendom iz Rijeke Mr. Bear doslovno su poludjela djeca u Hrvatskoj, a u posljednje vrijeme i odrasli jer osoba koja stoji iza ovog uspješno brenda počela je kreirati odjevne predmete za sve dobi. Zanimljivo je da iza brenda stoji rođena Gruđanka - Josipa Leko Šimić. Za Večernji list Josipa je ispričala kako je nastao jedan od najpopularnijih odjevnih brendova u Hrvatskoj koji je tražen i u zemljama svijeta.
Novi proizvodi
- Radi se o dugotrajnom procesu koji, što se nas tiče, još traje. Od početka imamo jasnu viziju, želimo biti prepoznatljivi i raditi stvari koje drugi ne rade, a čini se da smo na dobrom putu. Uporni smo u želji da budemo kvalitetni, da imamo najkvalitetniji pamuk na tržištu, najbolji print i povratne informacije su zaista odlične. Ljudi prepoznaju kvalitetu i rado kupuju Mr. Bear proizvode, a to nam je najveća potvrda. U svim fazama stojimo iza onog što radimo, postupno se razvijaju novi proizvodi, nove ilustracije ili Mr. Beara oblikujemo na drugi način. O svemu puno razmišljam i tek kad imam jasnu viziju, radim idući korak, govori nam Josipa Leko Šimić. Otkriva nam i pozadinu nastanka Mr. Beara ili kako ga ona voli nazivati - Gospodina Mede. - Počela sam crtati po majicama svog sina kada je krenuo u vrtić. Prvo sam napravila majicu s brojem koji je označavao njegove godine. Nakon toga je krenula prilagodba na vrtić koja je za njega bila jako teška, pa sam izradila dvije majice, a na jednoj od njih je bio Gospodin Medo. On, mladi gospodin, i Gospodin Medo išli su skupa u vrtić. Obožavao je tu majicu, a onda sam napravila jednu i za sebe jer mi je bila simpatična. Prijateljice su željele istu za sebe i svoje klince, a ja sam tako isprobavala različite tehnike oslikavanja tkanine, izrade šablona, sitotiska i navukla se na to.
U međuvremenu sam radila jednu poslovnu analizu, a ekipa s kojom sam surađivala rekla je da majica koju imam na sebi ne smije ostati u četiri zida. Od tada su povremeno zvali provjeriti jesam li spremna za izlazak na tržište. Morala sam naći odgovarajuće ime i usavršiti tehniku rada. Današnji Medo samo je obris medvjeda kojeg sam naslikala za sina. Radila sam i na ilustraciji, a posljednju godinu dana ga radimo tehnikom sitotiska s profesionalnim bojama za tkaninu, govori nam.
U projektu je, uz nju, i muž koji joj je desna ruka i ima pristup svim poslovima. Uključeno je još dvoje ljudi, a pošiljke Mr. Beara već šalje u susjedne zemlje. Gruđanka ističe kako je populariziranje Mr. Beara bio kontinuiran i dugotrajan proces koji još traje.
Tehnika sitotiska
- Kupci imaju svoje ideje, ljudi oko vas svoje i teško je ostati svoj. Ako osjetim pritisak, povučem se, razmislim i točno znam s kim u kojem trenutku trebam razgovarati. Pratim tržište i što drugi rade, ali zaista pokušavam ostati svoja i dosljedna ideji. Vrlo važno je biti prisutan i vizualno dobar, posebno kada je riječ o fotkama objavljenima na Instagramu. Na tome još radimo, ističe. Također, ova Gruđanka vlasnica je i urednica jednog internetskog portala za uređenje. Uz muža, brine se i o dvoje male djece, a treće je na putu. - Za poslovne obveze imam vremena, ali za mnoge druge nemam. Smatram se dobrom organizatoricom i upornom osobom. Kad sam potrebna obitelji, posvećena sam i prekidam na prvoj stanici, ali ako treba nadoknađujem i radim cijelu noć. Od malih sam nogu naučila raditi koliko treba. Zahvalna sam jer imam muža s kojim ne gubim vrijeme raspravljajući tko će što napraviti, a po potrebi uskaču i roditelji koji nam nisu blizu, ali tu su kad zatreba.
Rekla bih da nije lako raditi doma, ali još uvijek nisam osjetila potrebu potpuno se maknuti. Međutim, sigurna sam da ću uskoro dio posla preseliti na drugu lokaciju, otkriva za “Večernjak” ova Gruđanka koja živi i radi u Rijeci. Za kraj, poslala je poruku mladim ženama u poduzetništvu koje traže motiv napraviti nešto veliko. - Savjetujem da ne rade nešto što može raditi svaka druga osoba, već trebaju pronaći svoju nišu i biti ustrajne, makar ih to koštalo nebrojenih neprospavanih noći, zaključuje Josipa Leko Šimić za kraj razgovora.