denis lasić potvrdio

Sve spremno za ugovor oko poddionice Mostar jug – tunel Kvanj

Sve spremno za ugovor oko poddionice Mostar jug – tunel Kvanj
26.11.2024.
u 07:29
– U idućem razdoblju najviše će se intenzivirati izgradnja autoceste kroz Hercegovinu, što je jedan od prioriteta s ciljem uvezivanja preko Hrvatske s europskom mrežom puteva. Važna dionica u ovom prometnom povezivanju je svakako Mostar jug – tunel Kvanj, u dužini od 9,2 kilometra, i možemo kazati da je sve spremno, kaže Lasić
Pogledaj originalni članak

Direktor Javnog poduzeća “Autoceste Federacije BiHDenis Lasić kaže da je počeo teći rok izvođenje radova na poddionici Koridora Vc tunel Kvanj – Buna dužine 5,1 kilometar. Osim toga, sve je spremno za potpisivanje ugovora za susjednu poddionicu Mostar jug – tunel Kvanj u dužini od 9,2 kilometra.

– Ugovor za izgradnju dionice Kvanj – Buna potpisan je prema modelu “design & build”, odnosno žuti FIDIC, gdje je izvođač i projektant i izvođač radova. Rok je počeo teći, a, prema ugovoru, izvođač ima šest mjeseci projektiranja, a zatim će krenuti s izvođenjem radova. Rok za završetak izgradnje poddionice tunel Kvanj – Buna je dvije i pol godine ili 30 mjeseci – rekao je Lasić za Avaz.

Pojašnjava da će se ova poddionica povezati na dio puta koji je već izgrađen u smjeru Hrvatske. Naime, s njene južne strane nalazi se dionica Buna – Počitelj, duga 7,2 kilometra, čija je gradnja završena, a dalje južno se nalaze dvije dionice koje su izgrađene i u upotrebi su, a to je dio od Počitelja do granice s Hrvatskom, odnosno dionice Počitelj – Zvirovići i Zvirovići – Bijača.

– U idućem razdoblju najviše će se intenzivirati izgradnja autoceste kroz Hercegovinu, što je jedan od prioriteta s ciljem uvezivanja preko Hrvatske s europskom mrežom puteva. Važna dionica u ovom prometnom povezivanju je svakako Mostar jug – tunel Kvanj, u dužini od 9,2 kilometra, i možemo kazati da je sve spremno. Dobili smo suglasnost Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) na evaluacijski izvještaj. U tijeku su proceduralni rokovi i radnje Banke, nakon čega će se steći uvjeti za potpis ugovora za izgradnju ove poddionice, a ranije je izabran nadzor nad ovim projektom – podvlači Lasić.

Ističe i da su za ovu poddionicu ispunjeni i svi dodatni zahtjevi lokalnog stanovništva i udruženja koje su od EBRD-a tražili u vezi s dodatnim ispitivanjima i procjenom utjecaja odabrane trase na životnu sredinu i stanovništvo, te je krajem prošlog mjeseca javno prezentirana dodatna dokumentacija.

Lasić je podsjetio da je financijer ovog projekta pouzdani partner JP “Autoceste FBiH” – Europska banka za obnovu i razvoj, koja je izdvojila 60 milijuna eura i koja daje punu podršku brzoj implementaciji projekta. Navodi i da je potpisivanje ugovora za izgradnju dionice Mostar sjever – Mostar jug planirano za drugi kvartal naredne godine i sve je, iznosi, po dogovoru s kreditorom.

Iako je definirani rok za odabir izvođača i dodjelu ugovora za projekt izgradnje tunela Prenj bio označen naredni mjesec, Lasić kaže da je izvjesno kako će, zbog nastupajućih blagdana i dekapacitiranosti Banke u tom razdoblju, kao i iznimne kompleksnosti procesa, cjelokupna procedura biti okončana u prvom kvartalu 2025. godine.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.