Mnoge testirane cjelogodišnje gume gotovo su jednake zimskima.
Cjelogodišnje gume dugo su smatrane kompromisom i to ne osobito ugodnim kada, na primjer, padne snijeg. One su, s druge strane, omogućavale ekonomičiju vožnju jer ih niste morali mijenjati, odnosno nije bilo zamjene ljetnih za zimske gume i obrnuto.
Magazin Auto Bild Allrad testirao je deset cjelogodišnjih guma u dimenziji 215/65 R17, koje koriste SUV-ovi srednje veličine s nižom razinom opreme. Odmah ćemo napomenuti – tvrde u Auto Bild Allradu da većina guma doista mogu biti cjelogodišnje, odnosno da su ih proizvođači tako dobro razvili da su sada prava alternativa, piše HAK.
Hankook Kinergy 4S2 X posebno se preporučuje za oko 415 eura po setu. Pobjednik testa posebno je impresivan na snijegu. Na drugom i trećem mjestu su Michelin CrossClimate 2 (oko 580 eura) i SUV Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 (oko 515 eura), svaki s ocjenom dobro. Ako naiđete na kinesku gumu Imperial All Season Driver nju bi, po rezultatima testa, trebalo izbjegavati jer je zabilježila uvjerljivo najlošiji rezultat i ne preporučuje se.
Zimske gume još uvijek imaju prednost u pogledu prianjanja, skretanja, ponašanja upravljača i kočenja na snijegu. Međutim, mnoge testirane cjelogodišnje gume gotovo su jednake zimskima. Na suhim cestama ljetne su gume mjerilo što se tiče upravljanja, otpora kotrljanja i kočenja. No čak i tamo mnoge cjelogodišnje gume gotovo odgovaraju njegovim performansama. Na mokrim cestama neki su od testiranih modela čak i bolji od modela za usporedbu zimskih ili ljetnih guma.