59,6 litara po stanovniku

U BiH prošle godine potrošeno 206,4 milijuna litara flaširane vode

U BiH prošle godine potrošeno 206,4 milijuna litara flaširane vode
22.03.2022.
u 20:06
Kada je riječ o karboniranoj vodi potrošnja u BiH po glavi tanovnika je 30,1 litar, dok je nešto manja potrošnja flaširane vode s okusom 15,6 litara, koa i funkcionalne flaširane vode (0,6 litara) i vode koja nije karbonirana 13,3 litra.
Pogledaj originalni članak

U Bosni i Hercegovini je u 2021. godini potrošeno 206,4 milijuna litara flaširane vode kupljene off-trade (u marketima i sličnim objektima), odnosno 59,6 litara po stanovniku, podaci su Euromonitora.

To je nešto manje nego što je prosjek u istočnoj Europi gdje potrošnja po stanovniku iznosi 65,8 litara.

Potrošnja flaširane vode prošloj godini bila je nešto veća nego godinu ranije, kada je iznosila 203,1 milijun litara, piše Indikator.ba.

Kada je riječ o karboniranoj vodi potrošnja u BiH po glavi tanovnika je 30,1 litar, dok je nešto manja potrošnja flaširane vode s okusom 15,6 litara, koa i funkcionalne flaširane vode (0,6 litara) i vode koja nije karbonirana 13,3 litra.

Prodaja flaširane vode zauzima više od polovice količine svih bezalkoholnih pića u istočnoj Europi i potražnja stalno raste, prema analizama Euromonitora.

- Uz potrošnju po stanovniku od 69 litara u 2021. još uvijek postoji veliki potencijal rasta i predviđeno povećanje od 15 litara po stanovniku do 2026 navodi Julija Poliscuk, viši analitičar u Euromonitor Internationalu.

Takva pozitivna izvedba leži u jačanju razumijevanja potrošača o važnosti hidratacije, a ujedno i njihove povećane volje da izbjegnu pića koja sadrže šećer.

To daje prostor flaširanoj vodi s okusom – proizvodu koji se doživljava kao nešto između slatkih pića i vode bez okusa. 
Kategorija dobiva snažan interes potrošača i obnavlja se novim sofisticiranim razvojem proizvoda od strane proizvođača. Dodatna vrijednost ovog proizvoda je da osim zdravog imidža i okusa, također doprinosi snažnoj dinamici prodaje flaširane vode.

- Ova je tendencija vidljiva u svim istočnoeuropskim zemljama s potrošačima koji žele poboljšati svoje zdravlje osnovnim svakodnevnim proizvodima. To omogućuje da funkcionalna flaširana voda – koja zauzima mali dio tržišta, bilježi snažan rast, navodi Poliscuk.

Globalni trend održive ambalaže snažno se najavljuje u istočnoj Europi s više ljudi koji obraćaju pažnju na ekološki otisak.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.