UniCredit Bank obavještava svoje klijente da su u poslednje vrijeme zabilježeni slučajevi lažnog predstavljanja i kontaktiranja naših klijenata od strane nepoznatih osoba koji se predstavljaju kao zaposlenici Banke s ciljem zloupotrebe.
"Ljubazno napominjemo da obratite pažnju, te ukoliko se putem telefonskog poziva, SMS-a ili nekog drugog vida online komunikacije od vas budu tražili bilo kakvi osobni podaci, podaci koji se tiču vaše kartice, aktivacijskog koda ili PIN-a m-ba aplikacije, na iste NE
ODGOVARATE", priopćeno je iz UniCredit Banke.
"Ovim putem naglašavamo da UniCredit Bank od svojih klijenata nikada neće tražiti povjerljive informacije putem telefona, SMS-a, Viber-a, kao što su br. kartice, PIN, lozinka i sl. Ukoliko imate sumnju u prevaru, nemojte pokretati poveznice/linkove i nemojte nikada prilagati vaše osobne podatke i lozinke", stoji u priopćenju.
Za sva pitanja i prijave potencijalne sumnje na raspolaganju vam stoji Podrška korisnicima UniCredit Bank putem besplatnog info telefona 080/081-051 i email adrese info@unicreditgroup.ba.