Nedavno je s radom počeo najveći virtualni sajam namještaja i interijera u Europi www.design-expo.eu Design Expo EU predstavlja najbolje-od-najboljega u industriji namještaja i uređenju sadašnjih i budućih životnih prostora, unutarnjih i vanjskih. Ovaj najveći virtualni sajam u EU donosi najnovije trendove i proizvode iz industrije namještaja koji će ispuniti očekivanja modernih kupaca. Na sajmu su izlagači iz EU i drugih zemalja svijeta koji će predstavljaju novi dizajn, trendove, materijale i namještaj, te tehnologije i usluge koje će imati najveći utjecaj na budućnost suvremenog životnog prostora.
Upotrebom suvremenih digitalnih rješenja Design-Expo.EU je uklonio geografske barijere i učinio sajam namještaja i interijera dostupnim svima, kako malim tako i velikim tvrtkama, pod istim uvjetima.
Virtualni sajam traje cijelu godinu
Sajam je namijenjen:
- proizvođačima (namještaja – rezidencijalnog i komercijalnog za unutarnje i vanjske prostore, podnih obloga, vrata i prozora, rasvjete, kućanskih uređaja i tehnike…) koji žele svoje proizvode predstaviti potencijalnim kupcima, prije svega distributerima i trgovačkim lancima, te poslovnim kupcima koji opremaju svoje objekte (uredi, hoteli, restorani, kafići, institucije i sl.)
- dobavljačima materijala, alata, strojeva i opreme koja je potrebna proizvođačima namještaja kao i dobavljačima građevinskih i konstrukcijskih materijala
- distributerima i trgovcima koji na ovaj način mogu doći do novih kupaca (rezidencijalnih ili poslovnih)
- Pružateljima usluga (arhitekti, dizajneri interijera, građevinske usluge, marketinške usluge, foto&video, bankarske usluge, edukacija i obrazovanje, tiskarske usluge, usluge dostave i sl.)
Na virtualnom sajmu namještaja i interijera zainteresirane tvrtke se mogu predstaviti kroz dva izlagačka paketa po posebnoj cijeni uz 50% popusta. Tako cijena za proizvođače, distributere, maloprodajne tvrtke, dobavljače i sl. iznosi samo 1399 EUR za cijelu godinu, a godišnji izlagački paket za pružatelje usluga 499 EUR-a.
Design-Expo.EU na jednom mjestu okuplja izlagače i kupce
Kao i na „normalnom“ – fizičkom sajmu, cilj je na jednom mjestu okupiti s jedne strane izlagače, a s druge strane, kupce koji traže proizvode i/ili usluge ponuđene na sajmu. Stoga www.design-expo.eu virtualni sajam provodi jake digitalne marketinške aktivnosti na cijelom tržištu EU kako bi se i jedni i drugi „susreli“ u digitalnom okruženju koje pruža ovaj virtualni sajam te da bi ostvarili nove poslovne kontakte i sklopili nove poslove.
Na sajmu se mogu predstaviti i tvrtke koje posluju na lokalnim tržištima i ciljaju isključivo na lokalne kupce, pravne ili fizičke osobe (B2B ili B2C). Tako jedan od izlagača Dan Megastore Zagreb na virtualnom sajmu predstavlja bogatu kolekciju DANKÜCHEN kuhinja po mjeri, a za sve posjetitelje pripremili su i poseban sajamski popust putem digitalnih kupona koji posjetitelji mogu preuzeti na njihovu virtualnom štandu.
Na virtualnom su se sajmu predstavili arhitekti, profesionalni fotografi, kompanije koje nude softverska rješenja, marketinške i konzultantske tvrtke i sl.
Edukacijsko-savjetodavna uloga virtualnog sajma Design-Expo.EU
Virtualni sajam www.design-expo.eu organizirao je i prvi besplatni live webinar na temu uređenja interijera na kojemu je ugledna arhitektica dr.sc. Helena Alfirević Arbutina predstavila nadolazeće trendove u uređenju interijera za 2021. i 2022. godinu. Sljedeći webinar bit će organiziran u siječnju 2021. godine.