Nakon što je zrakoplovna kompanija Wizz Air ukinula bazu u Tuzli i otkazala većinu letova sa Međunarodnog aerodroma Tuzla, tri bh. zračne luke – Tuzla, Banja Luka i Mostar – uputili su zajednički zahtjev Direkciji za civilno zrakoplovstvo BiH (BHDCA) kojim traže da se van snage stavi odluka o naplaćivanju takse od tri marke po odlazećem putniku, i 40 maraka po toni prevezenog prtljaga, doznaje Politicki.ba.
Inicijativi se, prema informacijama portala, zasad, iz samo sebi znanih razloga, nije pridružio Aerodrom Sarajevo.
Uprava Aerodroma Tuzla, kako se dodaje, još od 2017., kada je uvedeno plaćanje takse po odlazećem putniku, vodi borbu sa BHDCA kako bi se ukinula nametnuta taksa, a sve iz razloga da se za letove sa ove zračne luke pridobiju niskotarifne zrakoplovne kompanije i otvori što više linija za destinacije širom Europe. U godini usvajanja odluke o plaćanju takse po odlazećem putniku, taksa je iznosila jednu marku, da bi 2018. bila povećana na dvije marke, a 2019. na tri marke.
Uprava Aerodroma Tuzla još od 2017., iz straha da ne bi došlo do otkazivanja suradnje od strane zrakoplovnih kompanija koje lete sa ove zračne luke, pisala dopise BHDCA tražeći obustavu plaćanje ove takse, ali da sluha za njihove molbe nije bilo.
Alarm je, kažu, zazvonio kada je Rayanair, prije nekoliko mjeseci, kao razlog otkazivanja letova iz Tuzle, naveo, upravo, taksu koju su morali plaćati po odlazećem putniku, što je rentabilnost njihovog poslovanja dovodilo u pitanje.
Prema riječima Dževada Halilčevića, ravnatelja Aerodroma Tuzla ‘Uprava Aerodroma čini sve da ne dođe do njegovog zatvaranja’.