Kongresna industrija jedna je od najprofitabilnijih i najbrže rastućih grana turizma koja je Hrvatskoj lani donijela više od 220 milijuna kuna. No, potencijali su puno veći, tvrde osnivači portala poslovniturizam.com koji je predstavljen ovih dana, koji će biti svojevrsni informacijski "one-stop-shop" kongresne industrije, s cjelovitim i detaljnim pregledom ponude, specijaliziranih turističkih i event agencija te vezane uslužne industrije kao što su catering, prevođenje ili najam kongresne opreme, koji podržavaju i resorne institucije.
Novi izazovi
– U vrijeme recesije, kad se oko gosta treba i te kako potruditi, prodajni i marketinški pristup hotelijera zahtijeva prilagodbu novonastalim uvjetima, pri čemu upravo internet pruža brojne nove mogućnosti promocije poslovanja i komunikacije s ciljnim tržištima – kazao je Ivan Liović, direktor prodaje hotela Antunović, istaknuvši kako je siguran da će internetski portal PoslovniTurizam ciljano pratiti kongresnu i poslovnu industriju te donijeti novu vrijednost korisnicima i hrvatskom turizmu u cjelini.
Hotel Antunović, naime, ima najveći kongresni centar u Hrvatskoj, koji na 2500 metara četvornih ima čak 20 kongresnih dvorana. Kroz hotel je lani prošlo više od milijun gostiju, od kojih najveći dio u sklopu kongresa i banketa, istaknuo je Liović.
– Portal će uvelike koristiti organizatorima bilo kojeg oblika poslovnih događanja jer omogućuje brzu i efikasnu pretragu kongresnih prostora, štedi vrijeme poslovnom čovjeku te potiče stvaranje poslovne suradnje između sudionika ovog brzorastućeg oblika turizma. Internet je izvrstan alat za promociju hrvatskih kongresnih kapaciteta, stoga najavljujemo pokretanje portala i na engleskom jeziku početkom iduće godine, kako bi ponuda domaćih kapaciteta bila dostupna stranom tržištu – kazao je Darko Ševa, voditelj projekta PoslovniTurizam.
Zagreb vodeći
Zlatan Muftić, voditelj Kongresnog ureda pri TZGZ, pozdravio je privatnu inicijativu Centra za poslovni turizam čije će web stranice postati neizostavan alat organizatorima poslovnih skupova i drugih događanja u RH. Zagreb se, tvrdi Muftić, potvrđuje kao vodeća hrvatska kongresna destinacija. U odnosu na prvih šest mjeseci lanjske godine, udio Zagreba u ukupnom broju održanih skupova u Hrvatskoj povećan je sa 45,9% u 2009. na 47,7% u 2010. godini.
Preuzeto sa www.vecernji.hr