Mnogi od nas susreli su se s ograničenjima na aerodromu kada je količina prtljage u pitanju, osobito na niskobudžetnim letovima. Stoga su dvojica prijatelja YouTubera došla na ideju izrade ogromnog kaputa s džepovima da bi na let mogli unijeti 30 kilograma prtljage, piše Daily Mail.
Joshua Pieters (30) i Archie Manners (31) zadali su si cilj odjenuti sve što im je potrebno za putovanje da bi izbjegli plaćanje 300 funti (oko 350 eura) dodatnih naknada. Svoj "izum" odlučili su testirati u lipnju na letu Ryanaira iz londonske zračne luke Luton za Portugal.
Pieters je nosio kaput koji je skrojen s ogromnim džepovima da bi ih mogao napuniti svime što bi obično išlo u njegov kofer, uključujući putno kuhalo za vodu, pa čak i prenosivi kauč. U međuvremenu, njegov prijatelj Manners obukao je nosivi šator da bi imali 'smještaj' kad slete.
U Pietersov kaput uspjelo je stati niz potrepština za odmor poput vrećica čaja, kratkih hlača i donjeg rublja, lopte za plažu, četkice za zube, šampona i regeneratora. Unatoč mnogobrojnim 'smiješnim pogledima', YouTuberi su nekim čudom prošli kroz osiguranje prije nego što su se ukrcali u avion i sretno sletjeli u Portugal.
Kaput je ipak bio preglomazan za sjedalo u avionu pa ga je Pieters morao staviti u ormarić iznad glave, a tvrdi da su oni i Manners uštedjeli 59,99 funti na troškovima prtljage u oba smjera, kao i na naknadi od 120 funti za prekoračenje uobičajenog ograničenja težine prtljage.
Prijatelji su videozapis o svom pothvatu objavili na zajedničkom YouTube kanalu, a video je skupio 17.000 pregleda u 24 sata. Pieters je video podijelio i na svom X računu gdje je pogledan više od 23.000 puta. Par je također uspio preobraziti Archiejev Nike ISPA 'Metamorph Poncho' u oblik šatora na plaži. Međutim, bili su razočarani kada su otkrili da se radilo o dnevnom šatoru te da zapravo nije imao vrata.
"To je pitanje koje su svi uvijek imali, 'mogu li nositi svoju prtljagu kao odjeću?' ili 'mogu li jednostavno napuniti džepove svojom prtljagom umjesto da platim kofer?'. Vidimo letove koji se oglašavaju kao stvarno jeftini, ali na kraju potrošimo mnogo više novca", rekao je Pieters. Stoga su dvojica prijatelja željela istražiti može li se doista uzeti niskobudžetni let za cijenu koja je reklamirana. "Imali smo hrpu smiješnih pogleda u zračnoj luci.