Lewis Hamilton u Mercedesu došao je do 57. pobjede karijere i ukupno 5. na Silverstoneu za VN Velike Britanije ispred momčadskog kolege Valtterija Bottasa i Ferrarijevog Kimija Raikkonena, piše GP1.
Red Bullov dvojac Max Verstappen i Daniel Ricciardo došli su do četvrte i pete pozicije, a Nico Hulkenberg (Renault) do odlične šeste. Sebastian Vettel (Ferrari) je nakon problema na kraju utrke stigao tek do sedmog mjesta. U bodovima su završili i Esteban Ocon (Force India), Sergio Perez (Force India) i Felipe Massa (Williams).
Tijek utrke
Bottas i Magnussen te oba vozača Williamsa i Saubera bili su jedini vozači koji su startali na soft gumama. Svi ostali bili su na supersoft komponenti. Palmer je u formacijskom krugu imao problema s hidraulikom. Zaustavio je svoj bolid na travi pa smo imali još jedan formacijski krug. Hamilton je imao dobar start i zadržao poziciju, isto kao i Raikkonen. Verstappen je preskočio Vettela i došao do treće pozicije. Kvjat je u Beckettsu izbacio Sainza iz utrke i bio je oglašeni safety car, a Španjolac je morao odustati. Ricciardo i Alonso su napredovali do 14. i 16. mjesta. Wehrlein je morao u boks jer je bio uključen u incident između Kvjata i Sainza. Kvjat je također otišao u boks po novo prednje krilo. Na kraju 4. kruga safety car se maknuo sa staze. Ricciardo je otišao preširoko u Luffieldu i prošao kroz šljunak. To ga je koštalo nekoliko pozicija. Bottas je napredovao do 6. mjesta. Borbu kotač uz kotač vodili su Sauberovi Wehrlein i Ericsson. U 7. krugu Bottas je prošao Hulkenberga i stigao do 5. pozicije. Kvjat je dobio kaznu prolaska kroz bokseve zbog opasnog vraćanja na stazu u duelu sa Sainzom. Ricciardo je nakon nekoliko krugova iza Alonsa uspio proći Španjolca kroz Stowe. Hamilton je nakon 12 krugova imao 3 sekunde prednosti u odnosu na Raikkonena. Verstappen je zaostajao više od 6 sekundi, a Vettel je bio unutar sekunde u odnosu na Nizozemca.
U 14. krugu smo vidjeli odličan dvoboj između Verstappena i Vettela kroz zadnji sektor, ali je Red Bullov vozač uspio obraniti poziciju. Verstappen se žalio na radiju, a u međuvremenu im se približavao Bottas. Vettel je u 18. krugu obavio promjenu guma, prešavši na soft komponentu. Nijemac se vratio na stazu ispred Ocona, na 6. poziciju. Verstappen je već u sljedećem krugu isto odradio pit-stop koji nije bio najbrži te se vratio na stazu iza Vettela. Ricciardo je prošao Massu i nakon 20 krugova bio u bodovima. Raikkonen je odradio pit-stop u 25. krugu i vratio se na stazu ispred Vettela, na treće mjesto. Odmah u sljedećem krugu promjenu guma je odradio i Hamilton. Britanac je zadržao prvu poziciju ispred momčadskog kolege Bottasa. Hamiltonu je javljeno da ako se ne može odvojiti od Bottasa neka ga propusti. Nakon 30 krugova jedino Bottas, Ricciardo i Magnussen nisu odradili promjenu guma. Bottas je bio prvi u boksu. U 33. krugu je prešao na supersoft gume i vratio se na stazu iza Ferrarijevog dvojca. Alonso je morao odustati u 34. krugu zbog problema s bolidom. Vratio se je svoj bolid u boks i po prvi puta nakon 2003. nije završio utrku u Silverstoneu. Ricciardo je u dva kruga prošao Pereza, Ocona i Magnussena i došao do 7. pozicije. Raikkonen je imao 4,5 sekunde prednosti u odnosu na Vettela, a Bottas iza njih im se sve više približavao. Hamilton je na vrhu imao više od 10 sekundi prednosti u odnosu na Raikkonena. Bottas se u 42. krugu uspio približiti Vettelu, ali je Nijemac uspio obraniti poziciju u zadnjem sektoru. U sljedećem krugu Bottas je uspio proći Vettela kroz Hangar ravninu. U tom trenutku Bottas je bio 7,7 sekundi iza Raikkonena. Ericsson i Grosjean su u 46. krugu imali dodir, što je rezultiralo s Grosjeanovim odlaskom sa staze. Raikkonenu je u 49. krugu pukla prednja lijeva guma te je morao u boks. Vratio se na stazu na 4. mjestu. Odmah nakon toga Vettelovo prednje krilo bilo je oštećeno zato jer mu je puknula prednja lijeva guma isto kao i Raikkonenu. Na kraju je završio tek sedmi.