Njemački proizvođač luksuznih automobila BMW izvijestio je u utorak da mu je zbog koronakrize prodaja u drugom tromjesečju pala za četvrtinu, izdvajajući azijsko tržište kao jedinu svijetlu točku.
Prodaja vozila brenda BMW u drugom je kvartalu smanjena 25,3 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 485.701 vozilo, pokazuje najnovije izvješće.
Kriza izazvana epidemijom koronavirusa posebno je jako pogodila Europu i obje Amerike, dok svijetlu točku predstavlja azijsko tržište koje pokazuje naznake oporavka.
Daleko najviše pala je prodaja u Europi, za čak 45,6 posto, uz prodanih 151.869 vozila. Slijede obje Amerike sa 41,1-postotnim padom i prodanih 70.311 vozila.
U području Azije prodaja je pak stabilizirala, nakon oštrog pada u prvom kvartalu, zahvaljujući u prvom redu Kini gdje je BMW prodao 212.617 automobila, što predstavlja povećanje od 17,1 posto u odnosu na isto razdoblje godine ranije.
Azijska regija u cjelini, s ukupno prodanih 253.533 vozila, bilježi rast prodaje od 7,5 posto, pokazuje izvješće.
"Uočavamo pozitivna kretanja u Kini gdje je naša prodaja u drugom tromjesečju ponovno porasla u usporedbi s istim razdobljem prošle godine”, konstatira Pieter Nota, član upravnog odbora BMW-a zadužen za klijente, brendove i prodaju.