Premda su prihodi Twittera u proteklom tromjesečju skočili 48 posto na godišnjoj razini, na 710 milijuna dolara, cijena dionice te društvene mreže u srijedu je pala jer broj korisnika stagnira.
Prema u srijedu objavljenom poslovnom izvješću, gubitak Twittera smanjen je u posljednjem lanjskom kvartalu na 90 milijuna dolara, dok je godinu dana prije iznosio 125 milijuna dolara. Ta kompanija, inače, nikada nije zabilježila kvartalnu dobit.
Unatoč snažnom rastu prihoda i smanjenju gubitka, cijena dionice Twittera pala je na Wall Streetu odmah nakon objave rezultata gotovo 10 posto da bi kasnije gubitak bio ublažen na otprilike 2 posto.
Ulagače je zabrinula stagnacija broja aktivnih mjesečnih korisnika te društvene mreže. U proteklom tromjesečju bilo ih je 320 milijuna, kao i u prethodnom kvartalu. To je prvi puta u povijesti tvrtke da broj korisnika nije porastao na kvartalnoj razini.
Twitter, koji korisnicima omogućuje slanje poruka od 140 znakova, među najpoznatijim je društvenim mrežama u svijetu, a koriste ga političari, mnoge poznate zvijezde s filmske i glazbene scene, aktivisti...
Međutim, ta kompanija ne uspijeva rasti tako brzo kao Facebook, najveća društvena mreža u svijetu s otprilike 1,5 milijardi korisnika. Twitter zaostaje i za Instagramom koji, premda je pokrenut četiri godine nakon Twittera, ima oko 400 milijuna korisnika.
Zbog toga je lani smijenjen izvršni direktor, pa se na čelo kompanije vratio Jack Dorsey, suosnivač Twittera, koji je već 2008. godine bio izvršni direktor.
Premda je Dorsey uveo i najavio neke nove usluge, ukinuo više od 300 radnih mjesta, podijelio zaposlenicima trećinu svojih dionica u tvrtki i doveo nekoliko iskusnih menadžera iz drugih tehnoloških kompanija, Twitter ne uspijeva izaći iz krize.
Tvrtka je, naime, objavila kako u tekućem tromjesečju očekuje prihode između 595 i 610 milijuna dolara, znatno manje nego što su analitičari očekivali. Od lanjskog srpnja, kada se Dorsey vratio na čelo Twittera, cijena dionice te društvene mreže pala je više od 50 posto.