Izvješće EK pokazalo

Više od 30 posto građana EU zabrinuto zbog cijena hrane i računa

16.03.2025.
u 10:46
Poslušaj ovaj članak
00:00 / 00:00

Kada je u pitanju online kupovina, građani EU imaju 60 posto veće šanse da dožive probleme nego da su iste proizvode kupili u trgovinama, pokazalo je istraživanje

Čak 38 posto građana Europske unije (EU) je zabrinuto da neće moći da plate račune, dok 35 posto strahuje da neće biti u mogućnosti priuštiti svoju omiljenu hranu, pokazalo je istraživanje povodom Svjetskog dana prava potrošača.

Izveštće koji je objavila Europska komisija (EK) je takođe naveo da je 74 posto ispitanika reklo da je ambalaža proizvoda smanjena, a 52 posto veruje da je roba slabijeg kvaliteta, a bez promjene u cijeni.

Kada je u pitanju online kupovina, građani EU imaju 60 posto veće šanse da dožive probleme nego da su iste proizvode kupili u trgovinama, pokazalo je istraživanje, prenosi Bankar.me

Primjerice, 26 posto ljudi je reklo da je naišlo na probleme prilikom kupovine online i da su smatrali da imaju legitimne razloge za žalbu, u poređenju sa 16 posto potrošača u prodavnicama.

Istovremeno, ispitivanje navodi da se nastavio trend kupovine online i da se sada 76 posto svih kupovina obavlja preko interneta.

Pored toga, 93 posto online kupaca izrazilo je zabrinutost zbog personaliziranog oglašavanja, 71 posto strahuje zbog prikupljanja njihovih podataka bez pristanka, 63 posto se protivilo nemogućnosti da se odustane od personalizacije, a 67 posto je izrazilo zabrinutost zbog prekomjernog oglašavanja.

Gotovo 45 posto potrošača je prijavilo da su prevareni preko interneta, dok mnogi potrošači doživljavaju nepoštene prakse, uključujući lažne recenzije 66 posto i obmanjujuće popuste 61 posto.

Ipak, većina potrošača, njih 68 posto, veruje u sigurnost proizvoda koje kupuju i mali broj je prijavio sigurnosne probleme.

Prilikom kupovine neispravnog proizvoda, 40 posto ispitanika ga je zamijenilo za novi, dok se 35 posto potrošača opredijelilo za popravku, a devet posto za kupovinu drugog iz prodavnica polovne robe.

Istraživanje je također pokazalo da 43 posto građana EU donosi odluke o proizvodima na osnovu utjecaja na životnu sredinu.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije