U Čitluku je jučer održan svojevrsni edukativno-iskustveni seminar koji pod nazivom Trade Show u BiH organizira predstavništvo svjetski poznate tvrtke Panasonic. Prije Čitluka takvi su seminari nedavno održani i u Banjaluci i Sarajevu.
Edukativni seminar
- Riječ je o edukativno-iskustveno seminar za Panasonicove proizvode i nove tehnologije koje su aktualne u svijetu. U Čitluk smo donijeli kompletnu 3D tehnologiju sa svim novitetima koje je Panasonic lansirao u svijet - prvi 3D televizor, prvu 3D kameru, prvi 3D fotoaparat itd. Sve te i mnoge druge uređaje posjetitelji mogu probati, vidjeti kako funkcioniraju, testirati..., rekao nam je Erdin Hastor, direktor Panasonica za BiH i glavni predavač na seminaru. Na jučerašnjem predstavljanju 3D Panasonicove tehnologije sudjelovalo je 100-tinjak predstavnika medija, Panasonicovih poslovnih partnera, stručnjaci za tehniku i ostali zaljubljenici u nove tehnologije iz cijele Hercegovine, kazao je Hastor. Svi su oni stekli nova iskustva i upoznali se s najnovijim tehnološkim dostignuća, što će im pomoći pri poslu koji rade. Uz Erdina Hastora seminaru u Čitluku nazočio je i Istvan Stark, direktor Panasonica za jugoistočnu Europu. Ovo nije naša prva prezentacija u Hercegovini. Prije tri godine počeli smo redovito dolaziti u BiH. Ideja nam je dolaziti na mjesta gdje su ljudi koji prodaju i koriste naše proizvode. Ovakvo predstavljanje naših proizvoda vršimo svakog proljeća i jeseni na tri lokacije u BiH, na njih pozivamo one koji prodaju i one koji kupuju naše proizvode. Svaki put za to postoji neka posebna svrha i posebna poruka koju želimo poslati u svezi nove tehnologije i novih proizvoda. Naše kolege su jučer u Mostaru snimile stari most u Mostaru u 3D kamerom, što smo prikazali u Čitluku, rekao je Stark. U Čitluku smo pokazali svima da je plazma tehnologija koju Panasonic koristi najbolja tehnologija za prikazivanje 3D-a. Plazma tehnologija ima izuzetno brzo vrijeme odziva i s tom tehnologijom ne dolazi do preklapanja koji se javlja u LCD tehnologiji.
Prodaja u porastu
Panasonicovi proizvodi nisu najjeftiniji, ali sve više kupaca u BiH shvaćaju pojam kvalitete. Unatoč recesivnoj fazi ovdašnjeg gospodarstva, prodaja Panasonicovih proizvoda u značajnom je porastu. Bitno je istaknuti da kupci danas kupuju kvalitetnije proizvode nego što su to činili prije dvije godine. - Maloprodajna cijena naše kućne 3D kamere iz prve generacije kreće se oko 1.400 eura. Na kraju bih htio dodati da naš poslovni partner VT Commerce otvara prvi Panasonic shop na Rondou u Mostaru, za kojeg vjerujem da će biti jedinstvene kvalitete. To je vrlo bitno za naš posao u Hercegovini pa pozivamo sve iz Hercegovine da dođu i iskuse novi koncept koji im nudimo u tom shopu - rekao je Istvan Stark, direktor Panasonica za jugoistočnu Europu. Bila je ovo jučer u Čitluku jedinstvena, vrlo korisna i zanimljiva interaktivna prezentacija svjetski poznate tvrtke Panasonic, koja se više od dva sata održavala u nekoliko edukativnih skupina, na kojoj su svi sudionici uživo upoznali sve funkcije, tehnološke mogućnosti i kvalitetu najnovijih Panasonicovih proizvoda.