Vlasnik najvećih diskografskih kompanija i tvrtki koje proizvode računalne igre, francuski Vivendi, rezultatima u trećem tromjesečju premašio je procjene analitičara, ponajprije zahvaljujući rastu prihoda u svojim divizijama videoigara Activision Blizzard i brazilskoj telekom podružnici GVT.
Nakon objave rezultata poslovanja, dionica Vivendija u srijedu je na pariškoj burzi porasla 3,2 posto, na 15,96 eura. Neto dobit Vivendija u devet mjeseci porasla je 13,8%, na 2,5 milijardi eura. Tromjesečni prihodi pali su 1,6%, na 6,78 milijardi eura. Activision Blizzard u tom je razdoblju uvećao dobit 79 posto.
Predsjednik uprave Vivendija Jean-Bernard Levy poslovanje francuske medijske kuće sve više usmjerava prema glazbenom i televizijskom poslovanju, čime pokušava nadomjestiti slabiji rast divizije mobilnog operatera SFR. Vivendi je tako ovih dana smanjio udjel u Activision Blizzardu, proizvođaču videoigara, uključujući “Call of Duty” i “Guitar Hero”, sa 63 na 60 posto. Zahvaljujući prodaji udjela u Activision Blizzardu Vivendi je prikupio 427 milijuna dolara.
Zanimljivo je da su posljednji naslovi Activision Blizzarda “Modern Warfare 3” nedavno postali najbrže prodavani zabavni naslovi u povijesti, sa 6,5 milijuna prodanih primjeraka u Sjevernoj Americi i Velikoj Britaniji u 24 sata od izlaska na tržište. Uprava Vivendija odbacuje nagađanja da je prodaja udjela u Activisionu vezana uz preuzimanje diskografskog poslovanja EMI-ja koje je prošloga tjedna dogovorio Vivendijev Universal Music.
Preuzeto sa www.vecernji.hr