Kako bi kupcima omogućili što učinkovitiji proces kupovine uz maksimalne uštede, kao i brz izbor, što je osobito bitno u vremenima kada na sve strane vidimo reklame o sniženjima, pobrinuli su se u Hrvatskoj, a iza priče kako pametno kupovati, i to ne samo na Black Fridayu, stoji Josip Muller, autor aplikacije 360 promo koja je alat za uštede.
“Radili smo istraživanje na korisnicima koji intenzivno koriste aplikaciju 360 promo za pronalazak najpovoljnijih akcijskih ponuda. Riječ je o malom uzorku od 10 hrvatskih obitelji iz 4 najveća hrvatska grada, koji su pri odlasku u četverotjedne kupovine tijekom rujna koristili aplikaciju kod kupnje proizvoda robe široke potrošnje. Prosječni iznos mjesečne uštede je iznosio 181 eura. Prosječni zabilježeni iznos uštede tj. popusta kod akcijske kupovine je iznosio 30 %”, izjavio je Muller za N1.
On se osvrnuo i na potrošačke navike, pojasnivši kako je prosjek tjedno odlazak u dvije velike trgovine. No, dodaje i kako u izračun treba uzeti u obzir i gorivo, kao i vrijeme, pri čemu su ta dva troška često prevelika da bi opravdali uštede.
-Kupuju u prosjeku 30-ak artikala. Naša aplikacija ima mogućnost da kreirate šoping listu ili jednostavno ukucate npr. mlijeko pa izbaci gdje su kakvi popusti. Trgovci pokušavaju privući kupce u svoje trgovine i za to korist akcije. Treba znati koji proizvodi su u kojem trenutku na akciji. Bio sam 20 godina u velikim svjetskim kompanijama koje prodaju robu široke potrošnje. Primijetio sam da su ljudi zbunjeni s akcijama. Trend s aplikacijom se pomiče. Danas ljudi pet sati dnevno potroše na mobilnim uređajima pa je korisna aplikacija. Naši korisnici su uglavnom srednjih godina, dominantno žene – 60 %”, rekao je Muller.