promocija domaćih proizvoda.

BiH uvozi 11 puta više sira nego što ga izvozi

27.04.2018.
u 13:52

Osobito je nevjerojatan podatak da smo prošle godine uvezli i više od sedam milijuna KM svježeg (mladog) sira

USAID/Sweden FARMA II projekat i Bingo City Centar Tuzla u okviru mjeseca zdrave hrane u subotu organiziraju prodajnu promociju domaćih proizvoda.

Posjetiteljima će se predstaviti 17 proizvođača sira, meda, te voća i povrća iz cijele Bosne i Hercegovine. Proizvođači će skrenuti pažnju na činjenicu da u kategoriji poljoprivredno-prehrambenih proizvoda naša zemlja bilježi deficit veći od dvije milijarde KM, te će promovirati slogan „Pojedimo deficit!“, apelirajući na potrošače da daju šansu ukusnim domaćim proizvodima.

U razdoblju od 12.00 do 19.00 sati izlagači će organizirati degustaciju sireva iz svih krajeva BiH, uključujući i nekoliko sireva koji su posljednjih godina osvojili nagrade na Balkan Cheese Festivalu u Beogradu. Usprkos odličnoj kvaliteti naših sireva, Bosna i Hercegovina uvozi 11 puta više sira nego što ga izvozi, a osobito je nevjerojatan podatak da smo prošle godine uvezli i više od sedam milijuna KM svježeg (mladog) sira.

Skrenut će se pažnja i na pitanje kvaliteta uvoznog meda, jer zabrinjava podatak da je od 270 tona meda koji je uvezen u našu zemlju prošle godine, više od 70 tona ušlo po cijeni od oko pet KM po kilogramu. Istovremeno, prosječna izvozna cijena našeg meda iznosila je oko 16 KM.

Ipak, u prvom planu na ovoj promociji bit će uživanje u kvalitetnim i ukusnim bh. proizvodima, a većinu artikala posjetitelji će moći kupiti po promotivnim cijenama, priopćeno je iz USAID/Sweden FARMA II projekta. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije