U vremenima kada trgovački centri nude voće i povrće, ali i meso, uglavnom pastelnih boja, često bez okusa, a prodavači na tržnici pokušavaju uvjeriti kupca da su plodovi na štandu baš taj dan ubrani, priča o ljudima koji doista nude svježe namirnice i donose ih vrlo brzo nakon poziva i dogovora na kućni prag djeluje pomalo nesvakidašnje. I sve to dogovori se i realizira na internetu i društvenim mrežama, što je dokaz da su sredstva moderne komunikacije odavno zaživjela i na selu.
Od ideje do servisa
Nedavno je jedna od takvih mogućnosti zaživjela i na bh. prostorima. Nermin Nadarević osnivač je servisa Farmer.ba, kako sam kaže, prvog takvog servisa u BiH koji omogućava detaljni uvid i pregled proizvođača domaće hrane i na inovativan način promovira poljoprivredu u BiH te otvara vrata za novu suradnju i partnerstva...
Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...