Mladi poduzetnik u Visokom Ibrahim Kunić, koji godinama radi u kožnoj industriji, sektoru proizvodnje prepoznatljivom za njegov rodni grad. No, u godini obilježenoj pandemijom, Ibrahim je počeo razmišljati o novim modelima poslovanja i prilikama koje se pojavljuju zbog potrebe većeg stepena higijenske i zdravstvene zaštite.
“Povezali smo se s našim čovjekom u Kanadi, koji nam je ponudio neka nova softverska rješenja, ali i mašine, koje smo na tržištu Bosne i Hercegovine prvo iskoristili u samouslužnim autopraonama. Mašina za izbacivanje jednokratnih krpi sa integriranim polir gelom za sušenje i poliranje auta, postala je pravi hit među vozačima, te smo kroz to prepoznali da su ljudi spremni platiti ovakav proizvod i na našem tržištu. Sada, na bazi ovog iskustva želimo izbaciti i liniju jednokratnih peškira u teretanama, dvoranama, saunama, wellness centrima i vjerskim objektima. Upravo smo na putu da finaliziramo i prve dogovore distribucije ovih mašina i proizvoda na tržište nekoliko zemalja Bliskog Istoka”, poručuje Kunić.
Njegova tvrtka “The Towels” u svibnju planira prijenos proizvodnje mašina iz Kanade u BiH, gdje bi onda bila smještena i baza proizvodnje.
“U tijeku je postavljanje prvog niza prototip mašina koje dajemo u najam kao početak ulaska na tržište. Konačna serija je u procesu testiranja, uskoro ulazi u serijsku proizvodnju, nakon toga počinjemo i prodaju samih uređaja. Cilj nam je postupno ući na tržište i steći povjerenje kupaca naših proizvoda. Proizvodi su novi i na svjetskom tržištu, te zadovoljavaju instant potrebe kupaca i cilj nam je da ih svake godine unapređujemo i razvijamo. Ono na što smo posebno ponosni jeste – da je cijela priča krenula od suradnje s bosanskohercegovačkom dijasporom, našim državljaninom koji je vlasnik firme ‘Global Electronics’ u Kanadi”, dodaje Kunić.
U suradnji sa USAID projektom “Diaspora Invest”, članovi tima “The Towels” prošli su programe obuke u prodaji i komunikacijama. Tako je i ova tvrtka ušla u mrežu priznatih dijasporskih investicija u BiH.
“Naša tvrtka nudi i različite tipove automatskih kioska, te polako želimo pokazati koliko je stvari moguće napraviti – ako iskoristimo znanje naših ljudi vani, koji nam donose nove tehnologije, inovacije i kontakte. Zajedno možemo puno više, samo treba vjerovati, jer ništa nije bolje od ideja za koje je stigao pravi trenutak. U vremenu kada više vodimo računa o higijenskoj i zdravstvenoj zaštiti, jednokratni peškiri i krpe, koji su uz to – prihvatljivi za okoliš, predstavljaju inovaciju koja će promijeniti sve objekte u koje budemo ulazili. Budućnost higijene pripada ovom modelu proizvoda i usluga”, zaključio je Kunić.