Merceedespv koncept autobusa budućnosti implementira brojne tehnologije, a već prometuje ulicama Amsterdama.
Opremljen između ostalog sustavom autonomne vožnje Mercedes Future Bus prometuje na najduljoj BRT (Bus Rapid Transit) liniji u Europi gdje u potpunosti samostalno vozi brzinom do 70 km/h. Tijekom 20 kilometara duge dionice autobus sam pristupa stanici, otvara i zatvara vrata, a u vožnji prati prometnu signalizaciju i uspješno izbjegava prepreke.
Ovo je prvi slučaj da vozilo gradskog prijevoza posjeduje sustav autonomne vožnje i koristi ga. U pitanju je tzv. CityPilot sustav kojeg vozač ručno aktivira i prati, a isključuje ga pritiskom na nožnu komandu ili zakretom kola upravljača. CityPilot koristi radarski sustav i GPS navigaciju, te nekoliko kamera i senzora sličnih onima korištenim na projektu Future Truck 2025. Također, sustav u realnom vremenu komunicira s bazom i optimizira brzinu kretanja u ovisnosti o stanju na cesti.
Sve to dovodi do bržeg i učinkovitijeg prijevoza putnika na posebno označenim autobusnim linijama uz visoku razinu sigurnosti. U Daimleru se nadaju kako će ovaj koncept zaživjeti u europskim metropolama.
Kad je pak u pitanju električni pogon najdalje je došla Ženeva, gdje će uskoro biti pokrenuta nova linija sa tzv. flash punionicama. U njima će se autobus puniti za vrijeme iskrcaja i ukrcaja putnika, a tehnološki partner ABB tvrdi kako je 15 sekundi punjenja dovoljno za vožnju do iduće stanice. Punjenje do punog kapaciteta traje svega 5 minuta. U pitanju su punionice i do pet puta snažnije od Teslinih “superchargera” (600 kW).