Da zapadni ulaz u Mostar iz smjera Širokog Brijega zahtijeva rekonstrukciju, jasno je svima koji putuju ovom zonom zbog brojnih udubina i “brežuljaka” nastalih na cesti, piše Večernji list BiH.
Stvaraju se gužve
Teški strojevi izišli su na teren 5. listopada i počeli s izvođenjem radova.
- Projektom je obuhvaćena sanacija asfaltnog kolnika na M6.1 Široki Brijeg - Mostar, ulaz u Mostar i sanacija asfaltnog kolnika na dionici Čitluk - Međugorje - Ljubuški - objašnjavaju nam na mjestu događaja dok automobili stvaraju gužvu, a teški strojevi rade na cesti. Mario iz Mostara koji ide put Širokog Brijega pozdravlja radove. - Ovo je jedna od najfrekventnijih zona jer u Mostaru, kao središtu većeg broja institucija i tvrtki, radi dosta ljudi i redovito se stvaraju gužve, oštećuju automobili na lošoj cesti i slično pa ako ovo donekle pridonese sigurnijoj vožnji, bit će dobro - govori nam, ali i nada se da će radovi što prije završiti. Jer gužve su, tvrde neki vozači koji tom cestom svakodnevno prometuju, prevelike. - Najgore je oko 8 sati ujutro i pretpostavljam da ljudi moraju zakasniti na posao jer se u koloni nekad čeka do 45 minuta. Ljudi su smireniji ujutro, no poslijepodne je situacija lošija. Valjda nakon teškog dana na poslu mnogi žele što prije doma pa je nervoza prevelika - kaže sugovornik.
Imati razumijevanja
Smatra da bi u tim satima kod semafora trebao biti jedan prometni policajac i regulirati promet.
- Da se poštuje signalizacija, bilo bi i manje gužvi, međutim ima i nesavjesnih vozača koji prođu kroz crveno svjetlo, a odozgo jednim trakom idu oni kojima je zeleno i dođe do kolapsa. Nedavno je vozač teretnog vozila prošao kroz crveno na semaforu pa je bilo i materijalne štete. Na takve stvari treba paziti i mora se imati razumijevanja za situaciju - zaključuje sugovornik.
Radovi traju nešto više od tri tjedna, a trebali bi biti okončani prema planu. Na cesti se, inače, radi dinamično i kvalitetno pa se svi nadaju kako će se uskoro obnovljenom dionicom prometovati bez problema.•