Na prometnicu koja od Okučana ide prema Bosni i Hercegovini s osobitim zanimanjem gledaju i žitelji BiH koji će istu koristiti u sklopu putovanja autocestom Banja Luka-Gradiška, a njezinom izgradnjom, ovaj dio BiH će se spojiti na autocestu Zagreb-Beograd, odnosno koridor 10. Bh. kompanija Integral inženjering iz Laktaša izvođač je radova na izgradnji brze ceste kroz Hrvatsku, odnosno dionice Okučani – granica Bosne i Hercegovine. Kompanija radi na izgradnji druge i treće faze projekta, piše BiznisInfo.ba.
Nadalje, projekt je podijeljen u tri faze, a prva se odnosila na izgradnju mosta preko Save, druga se odnosi na prometnicu od Save do čvora Novi Varoš, dok ona treća podrazumijeva prometnicu od čvora Novi Varoš do naplatnih kućica Okučani na autoputu ka Zagrebu. Potonja je 3,7 kilometara, radovi su počeli ove godine a trebali bi biti završeni do ljeta 2026. godine.
Završetak cjelokupne prometnice s hrvatske strane značit će i kako će novi most Gradiška u svojem punom kapacitetu moći doprinositi u podizanju razine prometne povezanosti Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Most su zajednički financirali Bosna i Hercegovina i Republika Hrvatska, a isti donosi niz prednosti za obje države, kako u prometnom, tako i gospodarskom smislu. Trenutak u kojemu je radnik povezao dvije strane bio je i simboličan čin povezivanja dvije države-jedne članice Europske unije, a druge koja teži to postati te najavio nastavak suradnja na realizaciji strateški važnih infrastrukturnih projekata kojima će dvije države modernizirati i podići razinu sigurnosti prometa.