Finance o brendovima

Najuspješniji brend SAD, BiH uopće nema na listi

pijaca 18.01.2009. rad nedjeljom kupovina kruha konzum
Arhiva VL
16.10.2015.
u 06:15

Srbija se po vrijednosti brenda nalazi na 78. mjestu s procijenjenom vrijednošću od 31 milijarde dolara. Svega dva mjesta ispred, na 76. poziciji je Hrvatska čiji je brend procijenjen na 32 milijarde dolara, dok BiH nema na listi, donosi portal Večernjeg lista BiH Vecernji.ba. Sjedinjene Američke Države su najskuplji brend među zemljama svijeta, daleko ispred ostalih, s obzirom na to da je vrijednost brenda SAD procijenjena na 19,7 bilijuna dolara, objavila je istraživačka agencija Brand Finance.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?