Na društvenoj mreži Quora korisnici su se dotaknuli i ove teme te ponudili svoje rješenje za neke od učestalih problema.
Korištenje mobitela neće srušiti zrakoplov
Suprotno popularnom vjerovanju, avion se neće srušiti ukoliko budete koristili mobilni telefon. Stručnjak Kenny Kirchoff za CNN Independant potvrdio je kako korištenje mobitela neće uzrokovati pad aviona, ali istaknuo je i kako može pogoršati situaciju ukoliko je već došlo do smetnji.
Let je otkazan u zadnji trenutak?
Otkazivanje letova nekoliko minuta prije predviđenog polaska ne događa se često, ali može predstavljati veliki problem. U slučaju kada dođe do otkazivanja leta ili promjene termina polaska pokušajte telefonom kontaktirati službu za reklamacije. Službenici na pultevima za asistenciju tada će imati veliku navalu loše raspoloženih ljudi koji će se pokušati prebaciti na neki drugi let ili dobiti povrat novca. Ukoliko ih kontaktirate telefonom, veće su šanse da će osoba biti dobre volje i samim time brže pomoći.
Zatražite pomoć osoblja
Korisnica Quore ispričala je kako se nekoliko puta zatekla u problemima kada zbog zdravstvenog stanja nije mogla dugo hodati ili čekati u beskrajnim redovima. Zatražila je pomoć medicinskog osoblja koje joj je izašlo u susret tako što su ju odvezli u kolicima, a nije morala ni čekati u redovima. Naravno, ova usluga nije dostupna svima već samo onima koji uistinu imaju medicinsko objašnjenje zbog kojeg ne mogu samostalno obaviti potrebno.
Pilot je vjerojatno umoran
Iako radno vrijeme pilota traje samo 8 sati u danu, oni realno provedu puno više u avionu. Dok putnici vrše provjere prije leta oni već čekaju u avionu iako njihovo radno vrijeme nije službeno počelo, a isto vrijeme i za trajanje presjedanja. Možda tehnički ne obavljaju svoj posao. ali svakako se nalaze na radnom mjestu. Hrana nije onakva kakvu očekujete
Nitko u avionu ne očekuje večeru u nekoliko sljedova koja će osvojiti Michelinovu zvjezdicu, ali svakako se ne bi trebalo jesti posluženo. Portal Express.uk objavio je intervju u kojem se saznalo kako se hrana koja se poslužuje putnicima priprema nekoliko dana unaprijed uključujući meso. Za slučaj da putnik zaželi jače pečen odrezak on će se baciti u vrelu vodu dok ne dobije željenu nijansu smeđe boje. Srećom, meso je barem pravo za razliku od jaja koje pripremaju kombinacijom praška i vode.