Europski parlament usvojio je Izvješće o novoj strategiji za europska mala i srednja poduzeća. Zastupnici smatraju da ova strategija mora promicati primarne ciljeve ponovnog postizanja konkurentnosti kako na unutarnjem tržištu tako i u trgovinskim odnosima s trećim zemljama.
Izvjestiteljica iz sjene ispred Europske pučke stranke (EPP) za mišljenje u Odboru za kulturu i obrazovanje (CULT), zastupnica Željana Zovko navela je da upravo u kulturnom sektoru djeluje veliki broj malih i srednjih poduzeća. Zahvaljujući amandmanima zastupnice Zovko, izvješćem je prepoznato da se u pandemiji pokazalo koliki značaj kulturni i kreativni sektor imaju za naše gospodarstvo i društveni život.
“Svjedoci smo značajnog porasta potražnje za digitalnim kulturnim sadržajima. Ako našim poduzećima pomognemo s digitalizacijom, to će mnoge motivirati na veću konkurentnost u budućnosti” – naglasila je Zovko.
Izvješćem se ohrabruje i poboljšanje integracije poduzetničkih vještina u raznim fazama obrazovnog ciklusa, poziva na smanjenje administrativnog tereta i naglašava potreba za većim ulaganjem u istraživanje i inovacije.