U prostorijama Javne ustanove Razvojna agencija ZHŽ - HERAG, u Poduzetničkom inkubatoru HiPod, bio je upriličen sastanak između proizvođača mladog krumpira, članova PZ “Plodovi zemlje” iz Ljubuškog te predstavnika nevladine organizacije CERD iz Banje Luke. Organizator sastanka je zajednički program EU-a i njemačke Vlade za lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj u BiH - EU ProLocal, koji provodi GIZ. Cilj je na lokalno tržište plasirati jedinstveni domaći proizvod, mladi ljubuški krumpir, prepoznatljiv po kvaliteti i vremenu dospijeća na tržište. Pod jedinstvenim brendom “Domestica” plan je da se prve količine nađu na policama nekoliko trgovačkih centara u BiH već u svibnju i lipnju. Iako svi proizvođači, članovi zadruge, imaju proizvod upisan u fitoregistar te su stekli i certifikat o zaštiti zemljopisnog podrijetla, realizacija aktivnosti zahtijevat će dodatno nadilaženje prepreka, od logistike do pakiranja, te naporan rad sudionika. •
Plasirati mladi ljubuški krumpir
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.