Ova dionica autoceste bit će duga 10,3 kilometra, a sastojat će se od:
- Vijadukta dugog 463,50 metara;
- Mosta dugog 60 metara;
- Vijadukta dugog 480 metara;
- Tunela čija će lijeva cijev biti duga 682 metra dok će desna cijev biti duga 580 metara,
- Tunela čija će lijeva cijev biti duga 1,3 kilometra dok će desna cijev biti duga nešto više od jedan kilometar;
- Vijadukta dugog 540 metara s lijeve strane i 605 metara s desne strane;
- Petlje s vijaduktom dugog 590 metara s lijeve strane i 610 metara s desne strane. U blizini ove petlje nalazit će se benzinska crpka s odmaralištem;
- Ulaz u tunel Prenj.
Planirana je i izgradnja 3,5 kilometara duge južne obilaznice za Konjic na magistralnoj cesti M17. Ovu obilaznicu će činiti tunel dug 825 metara, vijadukt dug 82 metra i most dug 387 metara, piše klix.ba
Za dionicu Koridora 5C Ovčari - tunel Prenj je napravljen idejni projekt, a u tijeku je izrada glavnog projekta. Kada je u pitanju sam tunel Prenj, bit će dug 10,9 kilometara te će kao takav biti najduži tunel na Koridoru 5C, deveti najduži tunel u Europi i 30. najduži tunel u svijetu. Procjena je da će njegova izgradnja koštati čak 600 milijuna eura.
Iz AC FBiH su više puta ukazali da će im izgradnja tunela Prenj biti najveći izazov u u izgradnji Koridora 5C. Ravnatelj AC FBiH Denis Lasić je najavio da će izgradnja ovog tunela biti ugovorena u proljeće 2025. te očekuje da će izgradnja kompletne autoceste biti završena 2030. Izgradnjom tunela Prenj će se vrijeme putovanja od Sarajeva do Mostara skratiti za sat vremena.