POZITIVAN PRIMJER

Pokrenuli biznis s dva stroja, sada zapošljavaju 110 radnika

05.06.2019.
u 11:38

Avdo Delibašić prije rata je radio u kompaniji specijaliziranoj za proizvodnju pjene za namještaj. Po okončanju rata, odlučio je svoje iskustvo iskoristiti za vlastiti biznis, pa je pokrenuo proizvodnju u napuštenom kulturnom centru. Tada je imao jedan stroj za rezanje, i jednu za mljevenje materijala, i trojicu radnika.

S obzirom na poslijeratnu obnovu zemlje, potreba za namještajem je rasla, pa je kompanija izgradila novu tvornicu.

Deset godina kasnije, kompanija Delibašić Poliuretani prerasla je u jednog od vodećih proizvođača madraca u BiH, piše Manager.ba. 

Podsjetimo da je ova tvrtka iz Kaknja vlasnik brenda “Moj San”.

Posao koji je Avdo započeo nastavila je njegova kćerka Beadisa Delibašić, koja je danas generalni menadžer kompanije koja zapošljava više od 110 ljudi.

– Oko 80 posto naših proizvoda se proda u Bosni i Hercegovini, a ostatak izvozimo u Hrvatsku, Sloveniju, Sjevernu Makedoniju, Crnu Goru i Austriju – kaže Delibašić.

Dodaje da je najveći izazov bio pozicionirati brend na domaćem tržištu, jer ljudi ovdje nisu imali mnogo povjerenja u domaće brendove namještaja.

Njihove napore prepoznala je i Europska banka za obnovu i razvoj (EBRD). Tim banke, kroz Program savjetovanja malih biznisa, pomogao je kompaniji u mnogim oblastima, uključujući kontrolu kvaliteta, oranizacijsku strukturu, planiranje, IT, web development i online prodaju.

Program povezuje male biznise s lokalnim konzultantima i međunarodnim savjetnicima koji im pomažu da se transformiraju i povećaju konkurentnost.

– Uveli smo visoke standarde kontrole kvalitete i zajedno sa sjajnim timom koji imamo, uspjeli smo se pozicionirati kao snažan lokalni brend koji se može natjecati s međunarodnim proizvođačima – kazala je Delibašić.

Tvrtka Delibašić Poliuretani danas opskrbljuje mnoge domove madracima ali i mnoge hotelske lance u Sarajevu i drugdje.

– Stalno radimo na unaprijeđenju proizvoda, razvoju i investicijama u proizvodne kapacitete, te u edukaciju naših prodajnih predstavnika. Na taj način ostajemo konkurentni – navodi Delibašić.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije