prvi put nakon nekoliko godina

Popularna aplikacija uvodi nekoliko promjena

28.05.2022.
u 19:12

Instagram prvi put nakon nekoliko godina mijenja vizualne elemente aplikacije koji uključuju novi logotip, font i reklame preko cijelog ekrana.

 

Prema navodima kompanije, novi dizajn se fokusira na „sadržaj, jednostavnost i samoizražavanje“.

Nova ikona je slična staroj, uz sitne izmjeni svjetlosti i boja. Izgled je „živahniji“ zahvaljujući inovativnom 3D procesu modeliranja.

Ipak, razlika se više primjećuje u novom fontu koji je kompanija nazvala „Instagram Sans“.

Tim dizajnera je surađivao sa stručnjacima za jezik i lingvistiku širom svijeta, kako bi font pravilno funkcionirao na svakom jeziku i pismu, prenosi Nova.rs.

“Instragram Sans inspiriran je starim elementima našeg dizajna, logotipa i natpisa. Novi font naglašava poseban identitet. Novi tip slova bit će dio priča i Reelsa”, objasnili su iz kompanije.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije