“Sve je krenulo naopačke”, poručuje se i s bilboarda uoči početka Svjetskog prvenstva u nogometu te se već sada bilježi nešto veća potrošnja alkoholnih i bezalkoholnih pića, ali i prehrambenih proizvoda koji se tradicionalno vezuju uz gledanje u ekran i promatranje najvažnije sporedne stvari na svijetu. Kako se očekuje, Svjetsko prvenstvo u nogometu će potaknuti rast, prije svega u oglašivačkoj industriji i potrošnji, a posebice prehrambene proizvode i pića. Nitko ne može dati točne procjene koliko će taj rast u BiH iznositi jer se reprezentacija ove zemlje nije plasirala na Svjetsko prvenstvo, ali zato jesu Hrvatska i Srbija koje u BiH imaju veliki broj poklonika.
Svi gaje nadu
Distributeri glavnih pivskih uzdanica potvrđuju kako očekuju porast prodaje, odnosno potrošnje, no ne mogu sa sigurnošću govoriti o procjenama koliko će se ta potrošnja povećati.
Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista BiH...