Činjenica da tvrtke poput Google-a, Facebook-a, Apple-a i drugih koriste korisničke podatke koje prikupljaju tijekom korištenja njihovih servisa je opće poznata, i to je nešto na što (ne)pristajemo prilikom registracije za korisnički račun na određenom servisu.
Nedavno je obznanjeno da Google prestaje skenirati korisničke mailove te koristiti te podatke u svrhu prilagođenih reklama, što je dobro jer time korisnici dobivaju nešto malo više privatnosti, prenosi N1.
Facebook je također odlučio promijeni način prikupljanja podataka i prikazivanja prilagođenih reklama, ali ne na način koji bi se očekivao.
Naime, tvrtka je izjavila da oglašivači sada mogu prikazivati reklame na osnovu uzoraka korištenja društvene mreže svih korisnika jednog domaćinstva, prenosi Balkan Android.
Ideja iza ove odluke je ta da odnosi unutar članova jednog domaćinstva pružaju korisne informacije prilikom kupovine određenog artikla.
Naprimjer, s obzirom da obitelji putuju zajedno, prikazivanje reklama orjentiranih na putovanje može znatno utjecati na njihovu odluku za destinaciju. Dalje, roditelji mogu vidjeti prijedloge za poklon djetetu za praznike ili rođendane, i slično.
Svakako, za oglašivače, Facebook i još ponekoga je ovo divno, no za one koji ne žele da tvrtke poput Facebook-a znaju toliko informacija o njima… Baš i ne.
Srećom, postoji mogućnost da se isključi ova nova mogućnost. Sve što je potrebno jeste da odete u postavke svog Facebook računa, odaberete odljeljak privatnost, te odjeljak oglašavanje unutar njega, pisanje je The Next Weba.