Brza cesta

Punom parom se gradi kroz središnju Bosnu, pročitajte detalje generacijskog projekta

24.10.2024.
u 14:32

Aktivnosti na terenu pokazuju kako se radi punom parom, a tvrtka Hering d. d. Široki Brijeg na Instagramu je objavila i video

Prema procjenama prva dionica brze ceste kroz Lašvansku dolinu mogla bi biti gotovo do kraja godine. Aktivnosti na terenu pokazuju kako se radi punom parom, a tvrtka Hering d. d. Široki Brijeg na Instagramu je objavila i video u kojemu je vidljivo više detalja na dionici od petlje Vitez i izlaza iz poslovne zone pa do petlje Nević Polje.
Početak sekcije LOT-a 5 nalazi se poslije petlje Vitez - izlaz iz poslovne zone, koja će biti izgrađena u sklopu gradnje LOT-a 4 (poslovna zona Vitez). Na kraju sekcije LOT-a 5 predviđena je izgradnja petlje Nević Polje tipa denivelirani kružni tok. Na mjestu petlje brza cesta se pristupnim rampama priključuje na magistralnu cestu M-16.4 Nević Polje - Bugojno. LOT 5 je riješen kao cesta s karakteristikama brze ceste s dva prometna traka (vozni i pretjecajni) za svaki smjer kretanja. U pogledu značaja prometne uvezanosti središnje Bosne treba podsjetiti kako je brza cesta Lašva - Nević Polje u ukupnoj dužini od 24,3 kilometra odlukom Vlade FBiH proglašena cestom od javnog interesa.

Ostala četiri LOT-a čine dionice Lašva - Kaonik, Kaonik - Selište, Selište - Vitez (petlja Vitez - ulaz u poslovnu zonu), poslovna zona Vitez (petlja Vitez - ulaz u poslovnu zonu - petlja Vitez - izlaz iz poslovne zone). Sve navedeno treba promatrati iz kuta interesa žitelja i tradicionalno jake poslovne zajednice ovoga dijela zemlje, a ilustrativan podatak koji jasno govori o značaju nove prometnice odnosi se na frekventnost prometa postojeće magistralne ceste M-5 koja je 2016. godine iznosila oko 15.500 vozila dnevno. Drugim riječima, brza cesta Lašva - Nević Polje, osim što će ubrzati protok ljudi i roba, donijet će i rasterećenje na postojećoj magistralnoj cesti. 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?