Studij odnosa s javnošću Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru organizira 3. međunarodnu znanstveno stručnu konferenciju iz područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija “PR Days Mostariensis” koja će se održati 22. i 23. studenog 2018. u Mostaru.
Tema ovogodišnje konferencije je “Društveno odgovorno ponašanje/poslovanje”, a programski je konferencija osmišljena u četiri cjeline: “Političko-institucionalni DOP”, “DOP u medijima”, “Korporativni DOP” i “DOP u Praksi”.
“Ne krijemo zadovoljstvo odzivom predavača i kvalitetom programa. Ove godine nam dolaze predavači iz šest država. Očigledno da smo dosadašnjim radom etablirali konferenciju te da ona postaje nezaobilazno mjesto u kalendaru znanstvenika i praktičara iz područja odnosa s javnošću i srodnih znanstvenih disciplina. Također je očigledno kako je tema društvene odgovornosti u svim područjima koje konferencijom obuhvaćamo jako aktualna”, ističe doc. dr. Nino Ćorić, predsjednik Organizacijskog odbora.
Sve je veći broj kupaca, klijenata, javnosti kojima je važno da su tvrtke, čije proizvode kupuju socijalno i ekološki osviještene i da u skladu s tim posluju, a danas bez toga nema uspješnog poslovanja na duge staze. Osim toga važna je i odgovornost vladinih i nevladinih organizacija prema društvu koje svojim djelovanjem moraju pridonositi boljoj kvaliteti života pojedinca te različitih interesnih skupina. Kroz 53 teme ove godine 86 autora će promatrati DOP s različitih aspekata podijeljeni u sekcije. Konferencija će se prvoga dana održati u hotelu Mostar, a predstavit će se teme iz sekcija političko institucionalnoga DOP-a te DOP-a u praksi.
Sekciju “Političko-institucionalni DOP” otvorit će prof. dr. Iko Skoko i doc. dr. Davorka Topić Stipić s temom o društveno odgovornom ponašanju kroz dokument Drugog vatikanskog sabora “Gaudium et Spes”, potom teme o Sveučilištu u Mostaru kao pokretaču društveno odgovornog poslovanja, o političkoj komunikaciji u eri umreženog društva, o fundraising kampanjama, društveno odgovornom ponašanju u oblasti zdravstva i sl.
U sekciji “DOP u praksi” sudjeluju praktičari odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija, kao što su Maja Rečnik iz Maribora, Vesna Beganović iz Sarajeva, koja će govoriti o iskustvima s drugog kontinenta u području društveno odgovornog poslovanja, praktičari iz Millenium promocije iz Zagreba i Ivana Ivančić s Nove TV iz Zagreba.
Drugi radni dan konferencije bit će održan u amfiteatru Sokrat na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru kada će se obrađivati teme sekcija “DOP u medijima” i “Korporativni DOP”. Kroz sekciju “DOP u medijima” bit će riječi o paradigmama medijskog diskursa, deontološkim aspektima tabloidnih narativa, medijskom izvještavanju o društveno odgovornom poslovanju u BiH, neprimjerenom govoru i govoru mržnje u istupima političkih aktera kroz analizu izborne kampanje u BiH pa sve do klijentizma kao dominantnog fenomena medija u Albaniji.
Sekcija “Korporativni DOP” obuhvatit će teme od otvorenih sustava u odnosima s javnošću i društveno odgovornog ponašanja, društvene odgovornosti trgovačkih lanaca, dimenzijama društvene odgovornosti u kreativnim industrijama do uloge i primjene tehnike društveno odgovornog poslovanja u odnosima s javnošću na primjerima internetskih kampanja.
Novost ovogodišnje konferencije jest uvođenje studentske sekcije gdje će se studenti iz Zagreba, Osijeka, Beograda, Dubrovnika i Mostara natjecati u prezentiranju i analizi društveno odgovornog ponašanja/poslovanja na praktičnim primjerima. Domaćin studentima će biti Studentska udruga odnosa s javnošću Sveučilišta u Mostaru PRUMO.
Kao i prošle godine, Organizacijski odbor će dodijeliti priznanja pojedincima koji su svojim djelovanjem doprinijeli razvoju odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija u jugoistočnoj Europi.
Studij odnosa s javnošću Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Mostaru jedini je sveučilišni studij u ovom dijelu Europe na javnim sveučilištima i kao takav pozvan je na otvaranje različitih tema i proučavanja aspekta odnosa s javnošću na znanstvenoj, ali i stručnoj razini.•
Organizacijski odbor dodijelit će priznanja pojedincima koji su svojim djelovanjem doprinijeli razvoju odnosa s javnošću