Poslovne novine u novom broju pišu da je, po tek pristiglim pokazateljima na osnovu kojih je urađena analiza LRC-a i Poslovnih novina, od 32.292 bh. tvrtke, njih 14 posto (4.511) ispunilo kriterije bonitetno pouzdanih kompanija, što čini jedan posto više nego prethodne godine.
Koliku važnost ove tvrtke predstavljaju za bh. gospodarstvo govori podatak da ukupan prihod bonitetno pouzdanih kompanija u BiH u 2017. iznosi 17,5 milijardi KM, što je povećanje od dvije milijarde KM u odnosu na prethodnu godinu.
Zanimljivo je istaknuti kako više od 85 posto bonitetno pouzdanih kompanija čine upravo mala i srednja poduzeća.
Informacije o financijskom poslovanju, poslovnim analizama i rizicima, ključni su podaci za donošenje kvalitetnih odluka kompanija, ali i jasan pokazatelj ekonomske stabilnosti jedne zemlje. Upravo zbog toga, najveća bonitetna kompanija u BiH - LRC d.o.o. Sarajevo, već četvrtu godinu zaredom realizira projekt "Pouzdanost", kako bi na domaćem tržištu identificirali tvrtke koje bilježe natprosječne poslovne rezultate.
Certificiranje poslovne natprosječnosti uobičajena je praksa u međunarodnom okruženju kojom poduzeća jačaju svoj ugled i povjerenje. Certifikat bonitetne pouzdanosti, kao dokaz uspješnosti u poslovanju, rezultat je složene analize, jedinstvene za sva međunarodna tržišta, a temelji se na analizi godišnjih financijskih izvještaja i predstavlja službenu potvrdu uspješnosti u poslovanju i s velikom vjerojatnoćom signalizira stabilno poslovanje za sljedećih 12 mjeseci.
Certificirano poduzeće jača svoj ugled, dokazuje da je pouzdan i poželjan partner, te jača svoju poziciju na domaćim i međunarodnim tržištima.
Pouzdanost 2018, projekt certificiranja poslovnih subjekata, ima za cilj da se u društvenoj i poslovnoj zajednici posebno istaknu pouzdani, vjerodostojni i niskorizični partneri, odnosno oni s kojima vrijedi poslovati. Korištenjem Certifikata bonitetne pouzdanosti kompanija dokazuje da je uspješna, kvalitetna i spremna za dugogodišnju uspješnu suradnju.
Tako će najuspješnije kompanije u BiH na konferenciji u studenom dobiti laskavo priznanje bonitetno pouzdanih kompanija "Zvijezda bonitetne pouzdanosti", te kroz medijsku kampanju osigurati promociju svog transparentnog i natprosječnog poslovanja.