zabilježeni slučajevi

UniCredit Banka upozorava na lažno predstavljanje i pokušaj prevare

23.04.2021.
u 17:04

Uukoliko se putem telefonskog poziva, SMS-a ili nekog drugog vida online komunikacije od vas budu tražili bilo kakvi osobni podaci, podaci koji se tiču vaše kartice, aktivacijskog koda ili PIN-a m-ba aplikacije, na iste NE ODGOVARATE", priopćeno je iz UniCredit Banke.

UniCredit Bank obavještava svoje klijente da su u poslednje vrijeme zabilježeni slučajevi lažnog predstavljanja i kontaktiranja naših klijenata od strane nepoznatih osoba koji se predstavljaju kao zaposlenici Banke s ciljem zloupotrebe.
 
"Ljubazno napominjemo da obratite pažnju, te ukoliko se putem telefonskog poziva, SMS-a ili nekog drugog vida online komunikacije od vas budu tražili bilo kakvi osobni podaci, podaci koji se tiču vaše kartice, aktivacijskog koda ili PIN-a m-ba aplikacije, na iste NE
ODGOVARATE", priopćeno je iz UniCredit Banke. 

"Ovim putem naglašavamo da UniCredit Bank od svojih klijenata nikada neće tražiti povjerljive informacije putem telefona, SMS-a, Viber-a, kao što su br. kartice, PIN, lozinka i sl.  Ukoliko imate sumnju u prevaru, nemojte pokretati poveznice/linkove i nemojte nikada prilagati vaše osobne podatke i lozinke", stoji u priopćenju. 

Za sva pitanja i prijave potencijalne sumnje na raspolaganju vam stoji Podrška korisnicima UniCredit Bank putem besplatnog info telefona 080/081-051 i email adrese info@unicreditgroup.ba.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije