Večernji list su najprodavanije novine prošle godine u kategoriji novina koje se prodaju za sedam kuna, pokazuju podaci ABC-a Hrvatska, organizacije izdavača, oglašivača i marketinških agencija. Tijekom 2014. godine Večernji list prodavao se prosječno u 18,4 posto primjeraka više od prvog sljedećeg konkurenta Jutarnjeg lista, s time da mu je u listopadu prednost narasla na čak 23,4 posto svaki dan. Prednost Večernjeg lista u odnosu na prvog konkurenta osobito je vidljiva radnim danima, pa se Večernji list lani tijekom pet radnih dana u prosjeku prodavao u čak 30,4 posto primjeraka više, a nekim radnim danima i do 40 posto primjeraka više. Dnevne novine 24 Sata i dalje su najprodavanije u cjenovnom segmentu pet kuna.
“Tvoje lice...” naj show
Najgledanija TV postaja prošle je godine bila Nova TV. Prema tržišnim udjelima u razdoblju od 1. siječnja do kraja studenoga, na komercijalnoj ciljnoj skupini 18-59 čiju ukupnu populaciju čini 2.461.742 Hrvata, Nova TV imala je udio od 22,23 posto. Slijedi je RTL sa 15,41 posto, pa HRT 1 sa 13,69 posto te HTV2 sa 9,23 posto.
Najgledanija emisija u Hrvatskoj prošle godine bila je utakmica Hrvatska - Brazil na otvaranju Svjetskog nogometnog prvenstva, a vjerojatno je to bila i najgledanija emisija u svijetu. Tvoje lice zvuči poznato je TV show koji je zabilježio najveću gledanost u 2014. godini.
Narodni radio, pa Otvoreni, Antena te nakon njih Radio Dalmacija su radijske postaje koje su se najviše slušale prošle godine, pokazuju podaci agencije Ipsos Puls za razdoblje od siječnja do studenoga. Od radiomreža prvi po slušanosti je Media servis, HR Mreža, Jadranska mreža te Soundset.
Prema podacima gemiusAudience, u razdoblju od siječnja do studenog najposjećeniji internetski portal bio je 24sata.hr sa 1.159.045 jedinstvenih prosječnih posjetitelja, a slijede ga jutarnji.hr sa 1.046.823, njuskalo.hr sa 937.863, vecernji.hr sa 859.641 te net.hr sa 833.402 jedinstvenih prosječnih posjetitelja.
Tržište oglašivača poraslo je za 0,9 posto u odnosu na prethodnu godinu, a taj rast ulaganja u oglašavanje dijelom se može pripisati i velikim popustima koje daju mediji.
Agrokor najveći oglašivač
Top 5 sektora u oglašavnju čine telekomunikacije, prehrana i maloprodajni lanci čijih oglasa ima više od 13%, nakon čega slijedi industrija kozmetike i osobne njega sa 12%, industrija pića sa 10%, farmaceutska industrija sa osam posto te financijska industrija sa šest posto, pokazuju podaci agencije Ipsos Puls za razdoblje od siječnja do studenoga.
Prema udjelu oglašivača na tržištu vodi Hrvatski telekom, a slijede ga Henkel, Tele2, Vipnet, Loreal, Ferrero, Procter & Gamble, Zagrebačka pivovara, Lidl i Konzum. Na nivou koncerna, Agrokor je i dalje najveći oglašivač u Hrvatskoj u prvih 11 mjeseci 2014., s porastom od pet posto u odnosu na isto razdoblje u 2013.