To su ranije tražili i iz Asocijacije autoškola BiH, a u iduća dva mjeseca trebala bi biti donesena i uredba kojom će se točno definirati cijena, koja, kako pišu Nezavisne novine, ne bi trebalo biti od 20 KM po satu.
Dosadašnje cijene određivali su vlasnici autoškola i kretale su se od 10 do 15 KM.
- Otišao sam da upišem vozački ispit i rekli su mi da sam upao u "zadnji voz" kada su u pitanju stare cijene, jer će uskoro poskupjeti - rekao je jučer jedan Banjalučanin.
Iako u spomenutoj asocijaciji tvrde da će zakonom zaštititi najmanju cijenu kako bi se uveo red i disciplina, ipak se većina vlasnika autoškola ne slažu s poskupljenjem, jer će time biti značajno smanjen broj kandidata, a dovešće i do gašenja mnogih autoškola.
- I sada je primjetan značajan pad broja kandidata, a u svemu tome nitko ne pita građane. Mi ne podržavamo rast cijena i bojim se da ćemo doći do situacije da nemamo kandidata - kaže Milenko Jaćimović, predsjednik Udruženja za unapređenje sigurnosti prometa RS-a.
Prema njegovim riječima, država ne treba određivati cijenu u autoškolama, već da to prepusti vlasnicima, a regulator treba biti samo tržište.
- Cijene obuke bi mogle da idu i do 1.000 KM umjesto dosadašnjih 500-550 KM. Možete vi staviti i 2.000 KM, ali zašto ako nemate kandidata - rekao je Jaćimović.
U radnoj grupi koja će raditi na pripremi pravilnika koji će definirati točnu minimalnu cijenu elemenata sati sudjelovat će i predstavnici Zavoda za obrazovanje odraslih.