Slogan kampanje “Start Yourself Up” na najbolji način ilustrira stavove bh. studenata o socio-ekonomskim reformama. Svojim porukama studenti su pokazali kako imaju viziju, energiju i volju pomoći svojoj zemlji na putu prema EU. Projektom “EU for You”, Ured posebnog predstavnika EU u BiH želio je animirati studente da govore o socio-ekonomskim reformama, kao i izazovima s kojima se suočavaju, da opišu probleme koje moraju prevladati u profesionalnoj karijeri i daju svoje viđenje kako se problemi mogu riješiti.
Mladi su bolja budućnost BiH
U projektu je sudjelovalo 56 studenata s 14 javnih sveučilišta u BiH. Okupljeni u sedam timova u manje od mjesec dana organizirali su 25 konferencija i promotivnih događaja, producirali 25 spotova i videoklipova, 80 TV i radijskih programa, producirali i generirali 145 promotivnih tekstova, postigli gotovo 200.000 klikova, kao i više od 13.000 lajkova te dosegnuli pola milijuna prikaza banera na internetu i plasirali 57 promotivnih sadržaja na otvorenom. - Studenti BiH pokazali su inovativnost i dokazali da imaju ideje. Mladi su shvatili da ova zemlja mora ići naprijed, a ta promjena može doći samo iznutra. Ta promjena je ova generacija, izjavio je Lars-Gunnar Wigemark, šef Izaslanstva EU u BiH i posebni predstavnik EU.
Inspirativne kampanje
U svojim kreativnim porukama neki studenti naglasili su važnost volontiranja u društvu u kojem vlada cinično mišljenje da za sve postoji neki skriveni motiv. Neki timovi su predložili praktična rješenja za poboljšanje kurikula na sveučilištima tako da studenti mogu steći vještine i znanja koja će ih napraviti konkurentnima na tržištu rada. Drugi timovi su apelirali na mlade da rade na novim vještinama koje bi mogle unaprijediti rad kompanija u kojima počinju raditi ili, u mnogim slučajevima, kompanijama koje sami osnivaju. Svih sedam kampanja imalo je zajedničko - naglašenu snažnu potrebu mladih ljudi da se njihov glas čuje u javnosti. •