autocesta Svilaj – Odžak

Završeno 80 posto mosta Svilaj, u tijeku je natječaj za graditelja graničnog prijelaza

06.07.2019.
u 20:30

Svi radovi na dionici autoceste Svilaj – Odžak su završeni, ali dionica će pravu vrijednost dobiti tek izgradnjom graničnog prijelaza i mosta Svilaj

Realizirano je oko 80 posto radova na mostu kod Svilaja ukupne dužine 640 metara i širine 29 metara koji će spajati bh. i hrvatsku obalu Save na koridoru Vc, priopćeno je iz Autocesta Federacije BiH.

Sam most imat će tri traka u svakom smjeru i nastavlja se na dionicu Svilaj – Odžak dužine 10,7 km koja je strateški važna ne samo za poboljšanje cestovne infrastrukture nego i za regionalnu suradnju i bolju komunikaciju s EU-om. Najsjevernija točka koridora znatno će rasteretiti promet u Odžaku, kažu iz AP FBiH, piše Večernji list BiH. 

Podsjećamo, svi radovi na dionici autoceste Svilaj – Odžak su završeni, ali dionica će pravu vrijednost dobiti tek izgradnjom graničnog prijelaza i mosta Svilaj.

“U tijeku je izgradnja triju međusobno ovisnih infrastrukturnih projekata koja provode različite institucije. Radi se o izgradnji mosta Svilaj, GP Svilaj te dionice autoceste Svilaj – Odžak. JP Autoceste FBiH završile su izgradnju dionice Svilaj – Odžak, a preostalo je da se obavi tehnički pregled dionice. Uprava za neizravno oporezivanje provest će izgradnju graničnog prijelaza između Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Trenutačno je u tijeku natječajna procedura za odabir izvođača. Državno ministarstvo prometa i veza provodi izgradnju mosta Svilaj. Završetak radova očekuje se krajem ove godine, a kada se realiziraju nabrojani infrastrukturni projekti, dionica Svilaj – Odžak bit će puštena u upotrebu“, kazao je Danijel Ivanković, šef projekta.

Također, na dionici od značajnih objekata nalaze se četiri natputnjaka, tri potputnjaka, tri prolaza za divljač, dvije petlje, odmorište, čeono naplatno mjesto i dva mosta.

Izgradnja dionice Svilaj – Odžak koštala je 69,2 milijuna eura s PDV-om, a radovi su financirani iz kredita Europske investicijske banke (EIB) i Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), grant sredstava WBIF-a i vlastitih sredstava JP-a Autoceste FBiH. Radove su izvodili austrijski Strabag i bh. kompanije Euro-asfalt i ŽGP, dok je konzultant bio Aecom Inocsa S.L.U. iz Španjolske.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije