objavljeni detalji

Evo gdje se nalazi nova dionica na Koridoru Vc čija izgradnja počinje narednih dana

Evo gdje se nalazi nova dionica na Koridoru Vc čija izgradnja počinje narednih dana
09.10.2024.
u 20:56
Posao na izgradnji dobila je kineska kompanija koja izvodi brojne radove u regiji, a između ostalog su gradili i Pelješki most u Hrvatskoj
Pogledaj originalni članak

U narednim danima trebala bi početi izgradnja još jedne dionice autoputa na Koridoru 5C, a riječ je o dionici Tunel Kvanj – Buna. Vrijednost ugovora za izgradnju ove dionice iznosi 125.231.549 eura bez PDV-a, odnosno nešto manje od 150 milijuna eura ili 300 milijuna KM sa PDV-om. Rok završetka izgradnje je 30 mjeseci. Dionica Tunel Kvanj – Buna duga je 5,10 kilometara. Dionica će se povezati na dio puta koji će već izgrađen u smjeru Hrvatske. Naime, s njene južne strane nalazi se dionica Buna – Počitelj duga 7,2 km čija je gradnja završena još prije tri godine ali se ne koristi jer završava daleko od magistrale M17.

Ova dionica neće biti u upotrebi dok se ne završe dionice do petlje Mostar Jug. To znači da dionica Buna – Počitelj, ali i dionica Tunel Kvanj – Buna, neće biti u upotrebi dio se ne izgradi i dionica Mostar jug – Tunel Kvanj čija gradnja još nije počela, ali bi trebala uskoro jer je izbor izvođača radova u tijeku. Dalje južno se nalaze dvije dionice koje su izgrađane i u upotrebi su, a to je dio od Počitelja do granice s Hrvatskom, odnosno dionice Počitelj – Zvirovići i Zvirovići – Bijača.

Inače, posao na izgradnji dionice Tunel Kvanj – Buna dobila je kineska kompanija China Road and Bridge Corporation, koja izvodi brojne radove u našoj regiji, a između ostalog su gradili i Pelješki most u Hrvatskoj. Sa njima su u konzorciju još tvrtka Hering iz Širokog Brijega i Azvirt iz Azerbajdžana. Izgradnja ove dionice će se financirati sredstvima osiguranim u okviru Ugovora o zajmu sklopljenog s Europskom investicijskom bankom (EIB) te bespovratnim sredstvima Europske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF). Od značajnih objekata na ovoj poddionici gradit će se tunel Kvanj (2,7 kilometara), vijadukt Rotimski potok (330 metara) i nadvožnjak Rujevice (44 metra).

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.