Ovo su najveći mitovi o muškarcima:
Muškarci se ponašaju kao djeca
Muškarci se ne ponašaju u skladu sa svojim godinama? Ne nužno. Ponašanje današnjih muškaraca kompleksno je i slojevito, a ne jednolično.
Istraživanje pokazuje da muškarci dijelom usvajaju obrasce ponašanja mlađe generacije, ali dijelom i starije zbog čega situacija više nije crno-bijela.
Ako se muškarcima nešto sviđa, razglase to svima
Gomila internetskih stranica sa sadržajem za muškarce koji imaju dobar smisao za humor i koji čim vide nešto prikladno to imaju potrebu podijeliti sa svima pomalo gubi na snazi.
Jedno od najvećih otkrića studije je postojanje tzv. alfa manfluencera - sadržaj koji oni smatraju kvalitetnim dijele isključivo s bliskim prijateljima. Izbirljivi su, vjerni omiljenim brendovima i rođeni vođe čije se samopouzdanje ne treba graditi kroz širenje poruka.
Muškarci gube moć
Mnogobrojni recentni članci i knjige teoretiziraju o padu moći muškaraca koji u novom, digitaliziranom dobu, u kojem žene doživljavaju svoj veliki profesionalni uspon zapravo postaju nepotreban faktor u radnoj okolini.
Istraživanje je pokazalo da tome nije tako i da i muškarci imaju još štošta za ponuditi na tržištu rada.
Stavovi i ponašanje muškaraca po godinama starosti
Osim tri spomenuta mita, studija je istražila i poglede na ponašanje te stavove muškaraca u dobi od 18 do 54 godina po pitanju karijere, dijeljenja online sadržaja, zdravlja, muževnosti i samospoznaje, roditeljstva te međuljudskih odnosa i seksa. Svrstali su ih u ove kategorije:
Novi tradicionalisti - od 18 do 24 godina:
- obitelj i prijatelji su im važniji od novca
- druženje s prijateljima prije odlaska na spojeve
- ne boje se neuspjeha
- ne podržavaju često mijenjanje poslova
- smatraju da posao ne treba miješati s privatnim životom
Neumorni osvajači trofeja - 25 do 34 godine:
- važan im je fizički izgled
- prate modu (više od novih tradicionalista)
- vježbaju kako bi izgledali dobro (ne zbog zdravlja)
- preferiraju poznate brendove
- vole kupovati i putovati
- smatraju da njihovi profili na društvenim mrežama reflektiraju njihovu osobnost
Zaboravljena generacija - 35 do 44 godine:
- sretni su s onime što su postigli u životu
- samopouzdani su
- seks im je važniji nego ostalim skupinama
- vježbaju i kako bi izgledali dobro i zbog zdravlja
- brine ih starenje, ne srame se anti-age pripravaka
- najmanje koriste društvene mreže
Odstranjivači - od 45 do 54 godine:
- preispituju svoje vrijednosti
- ne libe se prekidati odnose s prijateljima, bračnim partnerima ili brendovima kojima su bili vjerni
- ponosni su na sve što su stekli u životu
- ne razmišljaju o anti-age pripravcima
- važnije im je osjećati se dobro nego izgledati dobro
- vole putovati
Istraživanje najpopularnijih stereotipa o muškarcima provela je agencija Ketchum. U istraživanju je sudjelovalo više od 3500 žena i muškaraca, piše 24sata.hr.